کد خبر: ۷۵۷۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

هشدار به بازنشستگان و مستمری‌بگیران در خصوص پرداخت عیدی

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان نسبت به دریافت پیامک‌هایی توسط افراد کلاهبردار و با شماره‌های ناشناس در خصوص پرداخت عیدی هشدار داد و از بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواست که به این پیامک‌ها توجهی نکنند.
هشدار به بازنشستگان و مستمری‌بگیران در خصوص پرداخت عیدی
آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد مرعشی در خصوص انتشار پیامک‌های جعلی اظهار کرد: به‌تازگی پیامک‌هایی توسط افراد کلاهبردار با شماره‌های ناشناس و به نام سازمان تامین اجتماعی برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان در خصوص پرداخت عیدی ارسال می‌شود.

وی افزود: "یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عیدی مستمری‌بگیران" ، "‌۴۰۰ هزار تومان عیدی عائله‌مندی" ، "۱۵۰ هزار تومان عیدی اولاد" ، "همان عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی واریز می‌شود" مبلغ واریزی در سایت تامین اجتماعی قابل رویت است" و "زمان واریز عیدی از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه خواهد بود" از پیامک‌هایی است که برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان به همراه لینکی ارسال می‌شود که تقاضای وارد شدن به لینک را دارند.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان تاکید کرد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی به پیامک‌های مذکور توجهی نکنند و از باز کردن لینک‌های موردنظر خودداری کنند.

وی بیان کرد: مردم مراقب باشند و برای جلوگیری از تبعات بعدی وارد لینک‌های مذکور نشوند و مستمری‌بگیران و بازنشستگان در صورت هرگونه ابهامی در خصوص پرداختی‌های خود با شماره تلفن ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی تماس گرفته و سؤالات خود را از این طریق مطرح کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین