کد خبر: ۷۵۷۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

برخورد ۲۰۶ با گاردریل بزرگراه همت و فوت دو جوان

رئیس پلیس راه البرز از برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با گاردریل حاشیه بزرگراه همت خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه دلخراش دو جوان حدودا ۲۰ ساله جان خود را از دست دادند.
برخورد ۲۰۶ با گاردریل بزرگراه همت و فوت دو جوان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا گودرزی در این خصوص بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت در بزرگراه همت نرسیده به خروجی آزادراه تهران-کرج، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند که یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به شدت با گاردیل برخورد کرده و دو سرنشین جوان آن در دم جان باخته‌اند.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه کارشناسان سرعت خودرو را حدود ۱۵۳ کیلومتر در ساعت برآورد کرده‌اند، گفت: با حضور عوامل اورژانس فوت سرنشینان خودرو تایید و توسط عوامل کلانتری ۴۰ جهان نما کرج در این زمینه پرونده تشکیل شد.

سرهنگ گودرزی درپایان با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی سرنشینان خودروها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین