کد خبر: ۷۵۷۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

اطلاعیه سفارت ایران در وین درباره ورود موقت ایرانیان مقیم اوکراین به اسلواکی

وزارت خارجه اسلواکی در یادداشت رسمی به سفارتخانه‌های همه کشور‌ها اعلام کرده است که مجوز ورود به خاک اسلواکی با محدودیت زمانی و صرفا با هدف کمک به خروج افراد از منطقه جنگی و حفظ جان آن‌ها صورت گرفته است. بر این اساس، تسهیلات لازم برای ورود این افراد به کشور اسلواکی صرفا به منظور عزیمت آن‌ها به کشور متبوع خود فراهم گردیده است.
اطلاعیه سفارت ایران در وین درباره ورود موقت ایرانیان مقیم اوکراین به اسلواکی
آفتاب‌‌نیوز :

سفارت ایران در وین در این اطلاعیه آورده است: این سفارت از مقامات اتریش درخصوص اتباع ایرانی که از اوکراین خارجه شده اند، در رابطه با امکان عزیمت آنها به کشور اتریش استعلام کرده است که در پاسخ، مقامات دولت اتریش اعلام کرده‌اند، صرفا در صورتی که این افراد قصد بازگشت به ایران از طریق فرودگاه وین را داشته باشند، هماهنگی‌های لازم را در این رابطه به عمل خواهند آورند.

بر این اساس، توصیه جدی و موکد سفارت این است که هموطنان گرامی‌به منظور جلوگیری از مشکلات آتی، در اسرع وقت نسبت به تهیه بلیط برگشت به ایران از طریق مسیرهای پروازی جاری اقدام کنند.

اضافه می نماید، نمایندگان این سفارت در منطقه مرزی ویشنه نمسکه (vyšne nemecke) به منظور کمک به هموطنان عزیز، تسهیل ورود ایشان و ارائه مشورت های لازم از جمله درخصوص خدمات کنسولی مستقر می‌باشند.

در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی، می‌توانید ۲۴ ساعته با شماره‌های همراه و واتساپ زیر تماس حاصل نمایید:

+421 918 245605

+436763440188

+43677 63058638

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین