کد خبر: ۷۵۸۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

سارقان میلیاردی معدن در شهرضا دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری سارقانی که ۶۰ میلیارد ریال اموال از یک معدن در این شهرستان سرقت کرده بودند، خبر داد.
سارقان میلیاردی معدن در شهرضا دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

صادق کاظم‌زاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهارداشت: در پی وقوع یک مورد سرقت توأم با خشونت و اعمال زور از یک معدن در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان شهرضا، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه پس از انجام اقداماتی تخصصی ۲ سارق که از کارگرهای اخراجی معدن بودند شناسایی و با هماهنگی‌های لازم دستگیر شدند، افزود: این سارقان اموال معدن شامل ۲ دستگاه پیکور مربوط به بیل مکانیکی، ابزار آلات بیل‌ها، کابل و تجهیزات برقی و قلم پیکور مربوط به بیل مکانیکی و یک کامیون بنز تک را سرقت کرده بودند که حین فروش اموال به یک مالخر دستگیر شدند.

کاظم‌زاد با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیارد ریال اعلام شده است، بیان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: رعایت و بکارگیری توصیه‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات مدرن پیشگیری از سرقت فرصت ارتکاب این جرم را از سارقان سلب می‌کند که با وجود اینکه بارها توصیه شده، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنید، باز هم شاهد وقوع سرقت به ویژه در اماکن خصوصی هستیم که امید مالکان به توصیه‌های پلیس توجه و اهتمام بیشتری کنند و آن‌ها را کاربردی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین