کد خبر: ۷۵۸۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

قتل با سیانور، پایان دوستی نافرجام

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: دختر ۲۰ ساله‌ای که به دلیل مشکلات شخصی اقدام به قتل دوست پسر ۳۲ ساله‌اش با سیانورکرده بود، توسط کارآگاهان اداره جرائم جنایی دستگیر و روانه زندان شد.
قتل با سیانور، پایان دوستی نافرجام
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد نادربیگی در این خصوص بیان کرد: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک به قتل در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در شب حادثه متوفی به همراه یک خانم وارد منزل مجردی اش شده و پس از چندین ساعت دو خانم هراسان از منزل خارج شده و چند روز بعد بستگان متوفی متوجه مرگ او شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دریافت نظریه پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ متوفی بر اثر مسمویت حاصل از مصرف سیانور، گفت: در ادامه کارآگاهان پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت آن خانمی که در شب حادثه در محل قتل حضور داشت شده و با تحت نظر گرفتن تحرکات وی، وی را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم عنوان کرد که به مدت یک سال با متوفی دوست بوده و به صورت دائم به خانه وی رفت و آمد داشته و از مدتی قبل بنا به دلایل شخصی با نامبرده به اختلاف خورده و تصمیم به قتل وی گرفته که در شب حادثه در یک اقدام جنون آمیز سیانور را در مشروبات الکی مخلوط و از این طریق او را به قتل رسانده است.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: نظارت خانواده ها بر رفتار و اعمال فرزندان و کنترل مراودات آن ها می تواند از گرفتار شدن جوانان در این گونه حوادث پیشگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین