کد خبر: ۷۵۸۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

وضعیت اقتصادی مردم سال آینده بهبود پیدا می‌کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ از لحاظ اقتصادی سال بهتری خواهد بود و با برنامه‌ریزی که انجام شده ثبات اقتصادی بهتری حاکم خواهد شد و منابع و مصارف واقعی‌تر پیش بینی شده است.
وضعیت اقتصادی مردم سال آینده بهبود پیدا می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

سید مسعود میرکاظمی در حاشیه مراسم غرس دو اصل نهال مثمر، همزمان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با اشاره به اهمیت درختکاری گفت: این مناسبت نشان دهنده اهمیت حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در سابقه ایرانی و اسلامی کشور ما است و حفاظت از محیط زیست به عنوان اصل اساسی در زمینه پیشرفت پایدار کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب دو اصل نهال مثمر برای غرس اظهار داشت: درخت، هوای پاک و زمین سبز برای حیات انسان ضروری است بنابراین برای شکرانه نعمات خداوند، اگر درختی داریم آن را حفظ کنیم و اگر نداریم، درختی بکاریم، به ویژه درختان مثمر که دیگران بتوانند از آن بهره ببرند.

معاون رئیس‌جمه9ور با بیان اینکه روز درختکاری، جامعه را ترغیب می‌کند تا به کاشت درخت اهمیت دهد به شعر ملک الشعرای بهار اشاره و تصریح کرد: دیگران کاشتند ما خوردیم ما بکاریم و دیگران بخورند.

میرکاظمی با اشاره به وضعیت اقتصادی در سال آینده خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ از لحاظ اقتصادی سال بهتری خواهد بود و با برنامه‌ریزی که انجام شده ثبات اقتصادی بهتری حاکم خواهد شد و منابع و مصارف واقعی‌تر پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ رشد اقتصادی و سطح درآمد خانوار بهبود پیدا خواهد کرد، ابراز داشت: کنترل تورم، ایجاد رشد اقتصادی متوازن و بهبود معیشت مردم برنامه‌هایی است که در دولت سیزدهم دنبال می‌شود و مردم سال آینده بخشی از آثار آن را خواهند دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین