کد خبر: ۷۵۸۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران:

ترافیک شب گذشته تهران تا ساعت ۲۳ طول کشید/ لزوم رفع ۴۰ نقطه آبگرفتگی پایتخت

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از لزوم رفع ۴۰ نقطه آبگرفتگی پایتخت خبر داد.
ترافیک شب گذشته تهران تا ساعت ۲۳ طول کشید/ لزوم رفع ۴۰ نقطه آبگرفتگی پایتخت
آفتاب‌‌نیوز :

جعفر تشکری هاشمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه همه ساله در روزهای پایانی سال، سفرهای مردم برای خرید عید افزایش می یابد و مردم هم این حجم سفرهای بیشتر را در پایان سال پذیرفته اند، گفت: اما بارش باران شب گذشته در اوج ترافیک سبب شد که عمده معابر شهری دچار اختلال شوند. به گونه ای که همه عوامل تلاش کردند اما منجر به حل مشکل نشد و تا ساعت ۲۳ بسیاری از معابر درگیر ترافیک بود و شاهد بودیم که در برخی معابر مردم ساعت ها در همان جای خود مانده بودند و خودروهایشان تکان نمی خورد، اتفاقی که در سال های اخیر کمتر آن را تجربه کرده بودیم.

وی با بیان اینکه ۴۰ نقطه آبگرفتگی جدی در تهران داریم که موجب اختلال تردد شد و ۲۰ چراغ راهنمایی و رانندگی نیز چشمک زن شده بود، گفت: باید همکاری بین پلیس راهور و معاونت خدمات شهری برای حل نقاط بحران و حضور در آن جدی تر شود. به عنوان مثال منطقه ۳ همیشه بدترین وضعیت را در بحران ها دارد و حضور موثر می تواند به کاهش مخاطرات کمک کند.

وی افزود: شب گذشته شخصا در برخی معابر حاضر شدم و دیدم که به دلیل تخلفات برخی رانندگان معابر قفل شده بود. مثلا خیابان دو طرفه را یک طرفه کرده بودند و رانندگان رخ به رخ همدیگر را تماشا می کردند و کسی نمی توانست راه را باز کند.

وی همچنین در مورد تجمع رانندگان خودرو سرویس در مقابل ساختمان شورای شهر گفت: مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که کارکنان شان بتوانند حرف شان را بزنند نه اینکه تجمع کنند که حرفشان شنیده شود و سازمان بازنشستگی شهرداری باید فکری کند چرا که ما قراردادهای آن ها را بررسی کردیم و دیدیم که قراردادها کاملا یک طرفه است و باید انصاف رعایت شود.

وی افزود: مبالغ قراردادها بسیار ناچیز است که با این وضعیت تورم و گرانی به رانندگان فشار می آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین