کد خبر: ۷۵۹۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فیلم| خواستگاری سرباز اوکراینی در ایست بازرسی

ویدئویی که پیشنهاد ازدواج سرباز اوکراینی به دختر مورد علاقه‌اش در یک منطقه جنگی را نشان می‌دهد، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
فیلم| خواستگاری سرباز اوکراینی در ایست بازرسی
آفتاب‌‌نیوز :

بیش از ده روز از جنگ روسیه و اوکراین می‌گذرد. این جنگ که وارد سیزدهمین روز خود شده است موجب آواره شدن بسیاری از مردم اوکراین از سرزمینشان شده است. اوکراینی‌ها برای نجات جان خود مجبور شده‌اند کشور خود را ترک کرده و به کشورهای همسایه پناه ببرند.

ویدئویی که به تازگی در توئیتر منتشر شده است درخواست ازدواج یک سرباز اوکراینی از دختر مورد علاقه‌اش در مناطق جنگ را نشان می‌دهد. در این ویدئو این سرباز اوکراینی با دیدن دختر مورد علاقه اش در یک ایست بازرسی روی زمین زانو زده و از وی تقاضای ازدواج می‌کند. در این ویدئوی تقریبا ۲ دقیقه‌ای سربازان اوکراینی در یک ایست بازرسی سرگرم بازرسی شهروندان دیده می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که شهروندان دست‌های خود را روی سقف خودرو گذاشته‌اند توسط سربازان بازرسی می‌شوند.

در میانه بازرسی، ناگهان یک سرباز روی زمین زانو شده و در حالی که یک حلقه و یک دسته گل در دست دارد از وی درخواست ازدواج می‌کند. لحظاتی بعد شهروندان و سربازان دیگر دور این زوج حلقه شده و با آن‌ها خوشحالی می‌کنند. این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از یک میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «عشق را اشاعه دهید نه جنگ را.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین