کد خبر: ۷۵۹۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

روایت تازه "منبع آگاه" از حمله موشکی سپاه به اربیل

یک منبع آگاه اطلاعات جدیدی در خصوص حمله موشکی اخیر سپاه به پایگاه اسرائیل در اربیل اعلام کرد.
روایت تازه
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایسنا نوشت: یک منبع آگاه اعلام کرد که درعملیات سحرگاه یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اربیل سه صهیونیست به هلاکت رسیدند و حداقل ۷ نفر شدیدا مجروح شدند.

این منبع درخصوص عملیات موشکی سحرگاه یکشنبه در مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق به شبکه العالم گفت: این عملیات در واکنش به تعرض پهپادی چندی پیش رژیم صهیونیستی به منطقه "ماهیدشت "صورت گرفته است. مدت‌ها است برای پاسخگویی به این تعرض رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده بود، اما مترصد شرایطی بودیم که به شکل دقیق و توام با حساسیت صرفا رژیم هدف قرار گیرد و پاسخ مناسب دریافت کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اربیل عراق برای پاسخ دادن به این رژیم انتخاب شده است، تاکید کرد: تعرض رژیم به ماهیدشت از اقلیم صورت پذیرفته بود و لذا بایستی از همان منطقه پاسخ دریافت می‌کرد.

این منبع آگاه خاطر نشان کرد که به فاصله ساعاتی محدود کشته شدگان و مجروحین عملیات سپاه در مقر صهیونیست‌ها در اربیل با آمبولانس هوایی از محل منتقل شدند و این در حالی است که حال برخی از مجروحین بسیار وخیم گزارش شده است. طی چند مرحله و از مجاری مختلف نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی از داخل اقلیم علیه جمهوری اسلامی تذکر داده شده است، اما متاسفانه این تذکرات مستند از سوی مقامات مربوطه محل اثر قرار داده نشد.

به گفته این منبع آگاه درحالی که مطابق قوانین عراق سفر اتباع رژیم صهیونیستی به این کشور و برعکس ممنوع است، اما متاسفانه در هیچ یک از کشور‌های منطقه به اندازه و در حجم کردستان عراق عوامل این رژیم از فضای امنیتی برخوردار نیستند. ساختمان هدف قرارگرفته به شکلی کاملا مقاوم و با کاربری خاص و از پیش تعیین شده ساخته شده است و این مکان محل تجمیع و تفریح نیرو‌های رژیم در اقلیم بوده و به شکلی مخصوص و با نیرو‌هایی ویژه محافظت می‌شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه (۲۲ اسفند) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی‌بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس؛ شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت. بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم، امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین