کد خبر: ۷۶۳۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

حوادث ۲۴ ساعت گذشته اصفهان ۲۸ مصدوم برجاگذاشت

وقوع چندین تصادف در جاده‌های استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته موجب مصدوم شدن ۲۸ نفر شد.
حوادث ۲۴ ساعت گذشته اصفهان ۲۸ مصدوم برجاگذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۳ و ۱۶ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری تندر در اتوبان اردستان به کاشان یک کیلومتری موغار، واژگون شد و پس از امدادخواهی از اورژانس پیش بیمارستانی، ۲ واحد امدادی به محل اعزام شدند.
عباس عابدی افزود: در این حادثه ۵ نفر شامل ۲ مرد، یک زن و ۲ پسر بچه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

وی درباره حادثه برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند و تندر در روستای برسیان اصفهان گفت : در این سانحه رانندگی هشت نفر شامل ۲ مرد، ۳ زن و ۳ دختربچه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های الزهرا(س) و فارابی منتقل شدند.

روستای برسیان از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان در مسیر جاده اصفهان به ورزنه واقع شده است.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین بیان کرد: برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در داران موجب مصدومیت پنج نفر شامل یک مرد و ۴ زن شد.

وی ادامه داد: مصدومان این سانحه رانندگی توسط واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

داران در غرب استان اصفهان قرار دارد.

عابدی خاطرنشان کرد: برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند نیز شب گذشته در کیلومتر ۵ جاده حسن آباد جرقویه به اصفهان موجب مصدوم شدن ۱۰ نفر شامل ۵ زن، ۲ مرد، ۲ پسر بچه و یک دختر شد.

وی اظهارداشت: ۶ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان آیت الله کاشانی و ۴ نفر دیگر نیز به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.

حسن‌آباد یکی از شهرهای شهرستان جرقویه در ٣۵ کیلومتری شهرستان ورزنه واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین