کد خبر: ۷۶۳۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

بیانیه فراکسیون اهل سنت درباره حمله به روحانیون در مشهد

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن سوء قصد به جان سه طلبه در حرم رضوی، از دستگاه قضایی و امنیتی کشور خواست تا در برخورد با این قبیل تحرکات، قاطع عمل کند.
بیانیه فراکسیون اهل سنت درباره حمله به روحانیون در مشهد
آفتاب‌‌نیوز :

متن کامل اطلاعیه فراکسیون اهل سنت مجلس به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و صبور ایران اسلامی، اعم از شیعه و سنی و همچنین سایر ادیان توحیدی، تجربیات تاریخی فراوانی را از آغاز تاریخ اسلام تا مقطع پرافتخار انقلاب اسلامی ایران پشت‌سر گذاشته‌اند؛ فتنه‌ها و دسیسه‌هایی که هر کدام می توانست ملتی را متلاشی کند و تنها یادی از آنها در صفحات تاریخ به یادگار بگذارد، اما رهبری داهیانه‌ امامین انقلاب و هوشمندی اقشار مردم در سایه‌ی لطف و کرم الله تعالی، تمامی دسیسه‌های مستکبران را نقش بر آب کرد.

اکنون نیز پرواضح است که هتک حرمت آستان امام هشتم شیعیان و ترور روحانیون شیعه در مشهد بخش دیگری از سناریوی صهیونیستی - آمریکایی - انگلیسی است که قلب همبستگی ایران، یعنی وحدت اسلامی را نشانه رفته است. بنابراین برماست که در ماه مبارک رمضان با تاسی به پیامبر اسلام، هوشیارانه حملات استکبار را دفع نماییم و ضمن محکوم نمودن این قبیل خشونت‌ها که ریشه در جهل و نادانی دارد از جریانات تندرو و اختلاف‌افکن برائت بجوییم. از دستگاه قضایی و امنیتی کشور نیز مجدانه می‌خواهیم تا در برخورد با این قبیل تحرکات، قاطع عمل نماید.

ان الله مع الصابرین
فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین