کد خبر: ۷۶۴۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

حمله خونین اسرائیل به اردوگاه جنین

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و زخمی شدن ۱۰ نفر در اردوگاه جنین خبر داد.
حمله خونین اسرائیل به اردوگاه جنین
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری، یک فلسطینی به شهادت رسید.

در این بیانیه همچنین آمده است که ۱۰ نفر دیگر از فلسطینیان ساکن اردوگاه جنین زخمی شدند.

نظامیان رژیم اشغالگر صبح امروز به خانه «رعد حازم فتحی»، مجری عملیات تیراندازی تل آویو در اردوگاه جنین یورش بردند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین از دیگر خانواده‌های ساکن اردوگاه جنین خواسته‌اند تا خانه‌های خود را ترک کنند که به دنبال آن، درگیری میان فلسطینیان ساکن اردوگاه و نظامیان بالا گرفته است.

در عملیات پنجشنبه شب یک جوان فلسطینی در خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو، سه صهیونیست کشته و بیش از ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند؛ عملیاتی که بی سابقه توصیف شده است.

مجری این عملیات استشهادی پس از ساعت ها تعقیب و گریز گسترده نظامیان صهیونیست به ضرب گلوله به کشته شد.

این یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در حالی است که مقاومت فلسطین در غزه به تازگی از طریق طرف‌های واسطه، پیامی برای اسرائیل فرستاده و اعلام کرده که هرگونه تعرض یا حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری، خط قرمز مقاومت است.

«احمد عبدالرحمان»، نویسنده و تحلیلگر امور سیاسی و نظامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه المیادین عنوان کرد که مقاومت فلسطین تهدید کرده است در صورت هرگونه حمله اشغالگران اسرائیلی به جنین، غزه نیز وارد میدان نبرد خواهد شد.

عبدالرحمان اظهار کرد که گردان‌های شهدای الاقصی در جنین و نابلس روابط خوب و نزدیکی با گروه‌های مقاومت در غزه به ویژه گروهان‌های قدس دارد.

«فوزی برهوم»، سخنگوی حماس نیز تأکید کرد که تهدیدهای دشمن صهیونیستی علیه جنین هرگز عزم و اراده ساکنان این شهر را تضعیف نمی‌کند و پیامد هرگونه تجاوز علیه جنین، دامن اشغالگران را خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین