کد خبر: ۷۶۶۰۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
باید تصمیم بگیریم و وضعیت اسف بار خودرو را مدیریت کنیم

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت بازار خودرو و مسکن و گرانی کالاها

نماینده ملایر در مجلس گفت:باید تصمیم بگیریم وضعیت اسف بار خودرو را مدیریت کنیم، وضعیت مسکن را برای جوانان رونق ببخشیم، اشتغال را توسعه دهیم با شبکه نفوذ در نظام به صورت جدی مقابله کنیم و از بیت المال و حقوق مردم مردانه دفاع کنیم، گرانی‌های لحظه‌ای را به صورت جدی پیگیری کنیم.
انتقاد نماینده مجلس از وضعیت بازار خودرو و مسکن و گرانی کالاها
آفتاب‌‌نیوز :

 احد آزادی خواه در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به شب‌های قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) گفت:‌ای نخل‌های کوفه! امام شما چه شد؟ /آن اشک و شور و گریه و حال و دعا چه شد؟ /محراب کوفه! سرخی دامان تو ز چیست؟ /سجادۀ علی! علی مرتضی چه شد؟ /هم صحبت غریب تو‌ای چاه کوفه کو؟ /فریاد‌های آن دل درد آشنا چه شد؟ /ای صحنه‌های بدر و احد کو امیرتان؟ /ای ذوالفقار، بازوی شیرخدا چه شد؟‌ای کوچه‌های شهر مدینه خبر دهید /صاحب عزای حضرت خیرالنسا چه شد؟؛ شهادت منادی عدالت انسانی امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام را تسلیت عرض می‌کنم.

گفتمان "انقلابی گری" رمز تحول و پیشرفت است

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به موضوع انقلابی گری، افزود:گفتمان "انقلابی گری" رمز تحول و پیشرفت است؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابی‌گری غفلت کردیم، عقب ماندیم. از نظر رهبری معظم؛ انقلاب و انقلابی گری نباید با رفتار هیجانی اشتباه گرفته شود. انقلابی‌گری روحیه اقدام صحیح، عازم و جازم در جهت درستی است که با عقلانیت همراه باشد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، تاکید کرد: انقلابی‌گری کلام نیست، کمال است، صرفا علم نیست عمل است. نان نیست، بیان است. رخوت نیست وحدت است. اسم نیست رسم است. تنها اطاعت نیست بلکه پیش‌بینی هوشمندانه و اقدام به موقع و جدی است.

وی افزود:مدیر انقلابی باید بتواند حقایق جامعه، اولویت‌ها و مصالح جامعه و چالش‌های پیش رو را تحلیل کند و این را بداند که باید در نظام ولایی چگونه عمل کند که نیت یا نیات مدبرانه، خیرخواهانه و اثربخش ولایت‌فقیه را در حق مردم برای آرامش جامعه اجرایی کند.

"جهاد تبیین" یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های عنصر انقلابی است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید بر موضوع جهاد تبیین، ادامه داد:جهاد تبیین یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های عنصر انقلابی است؛ یادمان باشد که تبیین نیاز به جهاد دارد، برای جهاد گاهی باید عملیات کرد، گاهی باید دفاع کرد. در این میدان از خودگذشتگی نیاز است و باید منتظر شهادت بود. شاید این شهادت با زبان روزه در مهمانی خدا و در حرم حضرت رضا (ع) که این بار نصیب دو روحانی جهادگر در حوزه تبیین بود، ترجمان شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:نمایندگان عزیز؛ اول به خود تذکر می‌دهم و بعد به دیگران. نکند به جای بیان اقدامات بزرگ نظام به خاطر دسته بندی‌های ناقص سیاسی، آب در آسیاب دشمن بریزیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، مصوبات مهم مجلس انقلابی را برشمرد و مطرح کرد: می‌توانیم مجلس را که رهبر انقلاب در دو نوبت آن را مجلس انقلابی خواندند؛ این گونه معرفی کنیم و بگوییم در این مجلس طرح اقدام راهبردی علیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا تصویب شد، قانون مالیات بر خانه‌های مالی مصوب شد، طرح امنیت غذایی به شورای نگهبان ارجاع شده، شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی ابلاغ شد، قانون مالیات بر عایدی سرمایه نهایی شد.

وی در ادامه افزود:در این مجلس قانون جهش تولید مسکن قطعی شد، طرح جهش تولید دانش بنیان مورد رسیدگی قرار گرفت، طرح اصلاح موادی ۱ و ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ نهایی گردید، طرح تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار مصوب شد، طرح اعتلای خانواده و جمعیت تصویب شد، طرح مدیریت یکپارچه داده‌ها مصوب شد؛ سه شنبه‌های نظارتی به صورت منظم و در صحن علنی تشکیل شد. حضور میدانی نمایندگان و رئیس مجلس درمناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم، مورد تشویق رهبر انقلاب قرار گرفت.

آزادی خواه ادامه داد:همکاران! استحضار دارید اگر این واقعیت‌ها را به صورت دقیق به مردم تبیین کنیم، ضمن خنثی‌سازی حملات مذبوحانه نَرم علیه مجلس انقلابی، روحیه امید به جوانان داده‌ایم. بنابه گفته رئیس مجلس؛ برای موفقیت‌های پیش رو، برای مهار تورم، توسعه و صادرات، ایجاد اشتغال تولیدمحور به جهاد تصمیم نیاز داریم. فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّه.

باید تصمیم بگیریم و وضعیت اسف بار خودرو را مدیریت کنیم

وی با بیان این موضوع که جهاد تصمیم یعنی تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات، تصریح کرد: آنجا که تصمیم گرفتیم توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم، آنجا که تصمیم گرفتیم در "والفجر ۸" از اروند عبور کردیم، آنگاه که تصمیم گرفتیم غنی‌سازی اورانیوم را به غنای ۸۰ و ۶۰ درصد رساندیم، آنجا که تصمیم گرفتیم توانستیم موشک نقطه زن با برد ۲۰۰۰ کیلومتر بسازیم، آنجا که تصمیم گرفتیم توانستیم بنزین را به قلب قاره آمریکا "ونزوئلا" برسانیم، آنجا که تصمیم گرفتیم توانستیم تشکیل جبهه مقاومت بدهیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد:حالا هم باید تصمیم بگیریم وضعیت اسف بار خودرو را مدیریت کنیم، وضعیت مسکن را برای جوانان رونق ببخشیم، اشتغال را توسعه دهیم با شبکه نفوذ در نظام به صورت جدی مقابله کنیم و از بیت المال و حقوق مردم مردانه دفاع کنیم، گرانی‌های لحظه‌ای را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی با اشاره به جلسات قوای سه گانه خاطرنشان کرد:البته اقدامات مهم برای کشور را صرفا با روحیه وحدت، اخوت، برادری و جلسات صمیمی روسای محترم قوا می‌توان انجام داد. بابرنامه واحد، تقسیم کار درست، نظارت عینی، اولویت گذاری مسائل مهم کشور می‌توان موفق بود و دشمنان را ناامید کند؛ به گونه‌ای که هرگاه ملت عزیز، خبر تشکیل جلسه مشترک روسای قوا را شنیدند؛ یک اتفاق و تصمیم جهادی جدیدی را برای حل معضلات کشور را به دنبال داشته باشد.

وزیر صنعت از دو واحد "بافتینه "و "بافتسان" ملایر حمایت کند

آزادی خواه با اشاره به حوزه انتخابیه ملایر مطرح کرد: شهر جهانی یا جهانشهر ملایر، شهر جهانی مبل و منبت و شهر جهانی انگور است و شهر ملی "مروان". از هموطنان می‌خواهم از ظرفیت‌های ملایر بازدید کنند.

نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت از دو واحد "بافتینه "و "بافتسان" ملایر که بیش از ۹۰ درصد پارچه ماسک کشور را تامین می‌کند، حمایت کند، ادامه داد:از وزیر تعاون انتظار دارم از واحد "کیان کرد" ملایر که با همه ظرفیت خود در حال تولید نخ لاستیک است و بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده، حمایت جدی داشته باشد. از زیر راه و شهرسازی تقاضا می‌کنم نسبت به تعریض جاده ملایر- اسلامشهر آق گل اقدام کند تا از تصادفات تاسف آن محور جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین