کد خبر: ۷۶۷۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

رسوایی ایلان ماسک به دنبال خرید توییتر

درست پس از انتشار اخباری مبنی بر این که ایلان ماسک در حال نزدیک شدن به معامله برای خرید توییتر است، خبر ساخت و پخش یک مستند تلویزیونی درباره او منتشر شد. این مستند به افشاگری در مورد پنهان‌کاری ماسک در مورد مرگ کارکنانش خواهد پرداخت.
رسوایی ایلان ماسک به دنبال خرید توییتر
آفتاب‌‌نیوز :

درست پس از انتشار اخباری مبنی بر این که ایلان ماسک در حال نزدیک شدن به معامله برای خرید توییتر است، خبر ساخت و پخش یک مستند تلویزیونی درباره او منتشر شد. این مستند در ماه می (اردیبهشت) امسال نمایش داده‌ می‌شود.

این فیلم با عنوان «کورس تصادف ایلان ماسک» جدیدترین فیلم از مجموعه مستند مشترک فاکس و نیویورک‌تایمز به نام «نیویورک‌تایمز تقدیم می‌کند» است که نگاهی عمیق به افراد و رویدادهای برجسته، تا فاجعه آتش‌سوزی ۲۰۲۰ استرالیا ارائه می‌کند. این مجموعه بیشتر به خاطر دو فیلم شاخص خود درباره بریتنی اسپیرز؛ «فریمینگ بریتنی اسپیرز» و «کنترل بریتنی اسپیرز» و ماجرای جنجالی این سلبریتی که به پایان حضانت پدر بریتنی بر او کمک کرد، شناخته می‌شود.

«کورس تصادف ایلان ماسک» به کارگردانی اما شوارتز، نمایشی از شرکت تسلای ایلان ماسک و کار بر روی خودروهای خودران است. این فیلم که گزارش‌های «کِید متز» و «نیل بودت» از نیویورک‌تایمز را به نمایش می‌گذارد، نشان می‌دهد که چگونه برنامه خلبان خودکار تسلا منجر به مرگ چند نفر شد که ایلان ماسک و شرکت هنوز علناً آن را تایید نکرده‌اند و جزئیات تلاش‌های ماسک برای لاپوشانی تحقیقات دولت در مورد مرگ پرسنل تسلا در آزمایشات را به تصویر خواهد کشید. همچنین چندین کارمند سابق تسلا در این مستند حضور خواهند داشت و برای اولین‌بار علیه ماسک صحبت خواهند کرد.

شوارتز تهیه‌کننده این فیلم است و کن دراکرمن، بنکس تارور، مری رابرتسون، جیسون استالمن، سام دولنیک، استفانی پریس و استر دره، مجری برنامه «نیویورک تایمز تقدیم می‌کند» مدیران اجرایی این پروژه جنجالی هستند.

ایلان ریو ماسک زاده ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱ یک کارآفرین و شخصی نامی در زمینه تجارت و رسانه است. او بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس، سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات تسلا، آی‌ان‌سی، بنیان‌گذار د بورینگ کمپانی و یکی از بنیان‌گذاران مشترک نیورالینک و اوپن‌ای‌آی است. ماسک با دارایی خالص حدود ۲۷۰ میلیارد دلار تا دسامبر ۲۰۲۱، ثروتمندترین شخص جهان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین