کد خبر: ۷۶۸۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۰ استان / مرگ یک تن

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ نفر درپی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۰ استان کشور خبر داد.
امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۰ استان / مرگ یک تن
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی ولی پور با اشاره به حوادث جوی رخ داده در کشور در روزهای اخیر گفت: از تاریخ ششم تا ١٠ اردیبهشت ماه امسال در ۱۰ استان کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان شاهد حوادث جوی بودیم که مجموعا ۲۸ شهرستان را درگیر سیل و آبگرفتگی کرد.

وی افزود: در این میان یک شهر، ١٦ روستا، ٩ منطقه عشایرنشین و ٢ محور به صورت جدی درگیر سیلاب شدند که با امدادرسانی به موقع در این مناطق به ۵۰۸ نفر خدمات امدادی ارائه و ۹۰ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

ولی‌پور با اشاره به این که ۵۸ تیم شامل ۱۸۴ نیروی امدادی در این عملیات به کار گرفته شدند، از نجات پنج شهروند از سیلاب و جان باختن یک شهروند در شهرستان هریس استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: همچنین در این بازه زمانی تخلیه آب از ۴۹ منزل مسکونی با تلاش نیروهای امدادی صورت گرفت و نیروهای هلال احمر در منطقه برای تداوم امدادرسانی‌ها و کمک به شهروندان حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین