کد خبر: ۷۶۹۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

تأکید امام جمعه رشت بر ثبات قیمت‌ها

نماینده، ولی فقیه در گیلان با تأکید بر ثبات قیمت‌ها در بازار توسط دولت مردان گفت: همه باید تلاش کنند از عواملی که موجب گرانی و نگرانی مردم می‌شود جلوگیری کنند.
تأکید امام جمعه رشت بر ثبات قیمت‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه نماز عید سعید فطر در مصلی رشت با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) درباره عید سعید فطر اظهار کرد: این عید برای کسی است که خداوند نمازش را بپذیرد و روزه‌اش را مورد قبول قرار دهد و هر روزی که انسان در آن مرتکب گناه نشود برای او عید محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشتار مسلمانان در افغانستان بیان کرد: بسیاری از دشمنان تصمیم داشتند که قدرت و ابهت ایران اسلامی را در منطقه بشکنند، اما امیدشان نا امید شد چرا که ایران قدرت منطقه است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با تأکید بر ثبات قیمت‌ها در بازار توسط دولت مردان گفت: همه باید تلاش کنند از عواملی که موجب گرانی و نگرانی مردم می‌شود جلوگیری کرده و مسؤولان گیلانی تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا مشکلات خرید و فروش و گرانی و مشکلات کشاورزی در فصل زراعی برای مردم پیش نیاید.

فلاحتی با تقدیر و تشکر از حضور مردم در روز قدس و نماز عید فطر در سراسر گیلان افزود: از خداوند متعال برای این مردم ولایت مدار و انقلابی عاقبت بخیری مسئلت دارم چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند و از مسؤولان استان می‌خواهم برای خدمت‌گزاری به این مردم هیچ کوتاهی نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین