کد خبر: ۷۷۰۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

بازداشت باند سارقان میلیاردی در شمال تهران

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند چهار نفره که ۳۰ میلیارد ریال از اموال شرکتی را در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.
بازداشت باند سارقان میلیاردی در شمال تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ، سعید مجیدی در این باره گفت: بیست و هشتم اسفندماه سال گذشته کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه چهارم این پلیس پی بردند که دو نفر از سارقان حرفه ای به تازگی با همکاری یکدیگر مرتکب سرقت شده و بدین ترتیب تردد این افراد تحت کنترل در آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی اعلام شد.

وی افزود: با دستور قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه همچون کامپیوتر، دسته چک و سفته کشف و متهمان به سرقتی بودن این اموال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مالک این اموال شناسایی و به این پایگاه دعوت شد، تصریح کرد: مال باخته اظهار کرده مدیرعامل شرکتی خصوصی در محدوده زعفرانیه تهران است، در بهمن ماه سال گذشته از شرکتش سرقت شده و علاوه بر این اموال مقداری طلا، ۱۴ دستگاه تلفن همراه و ۹ دستگاه کامپیوتر به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا سرقت شده است.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به سرقت از شرکت مال باخته با همکاری دو همدستشان اعتراف کردند و با شناسایی سارقان متواری، سایر اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه نیز در این مکان کشف شد.

سرهنگ مجیدی به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین