کد خبر: ۷۷۱۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

جن ساکی: نگران امنیت خودم و فرزندانم هستم

جن ساکی که به زودی به فعالیتش در مقام سخنگوی کاخ سفید پایان می‌دهد، گفت که بیش از مجموع تمامی سخنگویان دولت دونالد ترامپ نشست مطبوعاتی داشته و سخت‌ترین بخش کارش را تهدید‌هایی دانست که بعضا حتی متوجه فرزندانش شده است.
جن ساکی: نگران امنیت خودم و فرزندانم هستم
آفتاب‌‌نیوز :

جن ساکی، سخنگوی مستعفی کاخ سفید امروز (جمعه) آخرین نشست مطبوعاتی خود در دولت جو بایدن را برگزار خواهد کرد. او روز گذشته در مراسم صرف صبحانه با گزارشگران، ۱۵ ماه فعالیتش در این منصب را به یاد آورد.

ساکی اعلام کرد که در این مدت تهدید به قتل و حمله به منزلش شده و کودکانش نیز با تهدید مواجه بوده‌اند.

به گزارش وبسایت روزنامه دیلی میل، او گفت: چیزی که برای شخص من از همه سخت‌تر بود، تهدیدها بود. نامه‌های زشتی دریافت کرده‌ام، پیام‌هایی حاوی اطلاعات منزل و نام کودکانم. این از حد و حدود گذشتن است و در این هنگام است که مقداری ترسناک می‌شود.

جن ساکی که با ۴۳ سال سن، دو فرزند ۴ و ۶ ساله داردف گفت: من از بسیاری جهات یک چهره سرشناس هستم. مردم می‌توانند دوستم داشته باشند یا نداشته باشند و من طرفداری آزادی بیان هستم؛ (اما) فرزندانی ۴ و ۶ ساله دارم که درباره امنیت آن‌ها نگران هستم. این نگرانی من است و (از قبل) بوده است و می‌تواند موجب نگرانی مقامات عمومی نیز باشد.

او گفت که برخی از این تهدیدات را به سرویس‌های مخفی آمریکا منتقل کرده است و افزود: آدرس خانه من میان جمهوری‌خواهان شهر آرلینگتون (از شهرهای حومه واشنگتن) دست‌به‌دست می‌شود.

ساکی تنها سخنگوی کاخ سفید نیست که با تهدید مواجه شده است. «سارا هاکبی» سخنگوی کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نیز به دلیل برخورد با منتقدان ترامپ در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها تحت حفاظت سرویس‌های مخفی آمریکا قرار گرفته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین