کد خبر: ۷۷۱۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

حذف نادال از مسترز رم و پیروزی شماره ۹۹۸ جوکوویچ

نادال در مرحله یک هشتم نهایی مسترز رم با شکست مقابل شاپوالوف از اوپن ایتالیا حذف شد.
حذف نادال از مسترز رم و پیروزی شماره ۹۹۸ جوکوویچ
آفتاب‌‌نیوز :

رافائل نادال اسپانیایی پس از شکست مقابل دنیس شاپوالوف از کانادا از دور رقابت های مسترز رم کنار رفت. در این رقابت شاپوالوف توانست ۲ بر یک به برتری برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش رویترز، نادال شروع خوبی داشت، اما این تنیسور ۳۵ ساله تا پایان مسابقه از نظر بدنی با مشکل مواجه شد. این شکست شک و تردیدها را در مورد آمادگی جسمانی او پیش از مسابقات مهم اوپن فرانسه زیاد می کند جایی که نادال ۱۳ بار موفق به کسب قهرمانی در آن شده است که یک رکورد محسوب می شود.

نادال بعد از این مسابقه به خبرنگاران گفت: من مصدوم نیستم. من بازیکنی هستم که با مصدومیت زندگی می‌کنم. همین. من مسابقه را بسیار بهتر از حریف شروع کردم. بازی من بسیار بهتر از روز قبل بود ولی حریف سرسخت بود و توانست برنده شود.

شاپوالوف گفت که امیدوار است نادال به موقع برای مسابقات آزاد فرانسه که از ۲۲ می آغاز می شود بهبود یابد.

او افزود: بسیار سخت است که نادال را در سالهای پایانی فعالیتش در حال درد ببینم. من هرگز نمی خواهم چنین چیزی را ببینم چون او یک اسطوره است. او خیلی قهرمان شده است، فکر می کنم برای او تقریباً سخت است که تنیس را کنار بگذارد و دوست دارد همچنان در سطح بالا رقابت کند.

پیش از این رقابت، نواک جوکوویچ توانست استن واورینکا سوئیسی را شکست دهد که مدت هاست مصدوم بوده است. این بیستمین پیروزی جوکوویچ مقابل واورینکا بود تا تعداد پیروزی‌هایش را به عدد ۹۹۸ برساند. جوکوویچ تلاش می کند پنجمین بازیکنی باشد که به رکورد ۱۰۰۰ برد در دنیای تنیس می رسد.

جوکوویچ در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فلیکس اوگر آلیاسیمه کانادایی خواهد رفت که با نتیجه ۶-۳ ۶-۲ مارکوس ژیرون آمریکایی را شکست داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین