کد خبر: ۷۷۱۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

صدور دامدارکارت با سقف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی

مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: در صورت مراجعه دامداران به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور با تکمیل فرم پذیرش و تکمیل مدارک در کوتاه‌ترین زمان ممکن دامدار کارت صادر و دراختیار تولیدکنندگان این بخش قرار می‌گیرد.
صدور دامدارکارت با سقف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل بانک کشاورزی از صدور دامدارکارت با سقف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی همسو با برنامه های دولت در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای حمایت از صنعت دام و طیور کشور خبر داد.

« مهدی رضایی» با اشاره به فعالیت بانک کشاورزی در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه ( ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه) به منظور تهیه و صدور دامدارکارت افزود: براساس دستور وزیر جهاد کشاورزی از پنجشنبه عصر فعالیت شعب این بانک برای پذیرش مشتری و تکمیل مدارک جهت صدور دامدار کارت شروع شد و در روز جمعه مورد استقبال تولیدکنندگان قرار گرفت.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: این بانک همسو با سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی در جهت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با صدور دامدارکارت برای تامین سرمایه درگردش واحدهای مرغداری و دامداری اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه اعتبار درنظرگرفته شده ازسوی بانک مرکزی دراین طرح،بالغ بر ۲۶۳ هزار میلیارد ریال است اظهارداشت: دامدار کارت با سقف اعتبار ۲ میلیارد ریال (۲۰۰ میلیون تومان) و با نرخ ۱۱ درصد براساس فهرست اعلامی جهاد کشاورزی استان ها با اخذ خط اعتباری از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر خواهد شد.

رضایی گفت: وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صدور دامدار کارت را به عنوان یک تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده های مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید در نظر گرفته است و با سهولت بیشتری در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: در صورت مراجعه دامداران به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور با تکمیل فرم پذیرش و تکمیل مدارک در کوتاه ترین زمان ممکن دامدار کارت صادر و دراختیار تولیدکنندگان این بخش قرار می گیرد.

وی یادرآورشد: سال گذشته ۳۳ هزارو ۲۵۵ فقره دامدار کارت تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ ۱۱ درصد صادر شد و کل اعتبار این بخش بالغ بر۲۰۰۰ میلیارد تومان (۲۰هزار میلیارد ریال) بوده است که تا پیش از صدور کارت های جدید مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال به دامداران پرداخت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین