کد خبر: ۷۷۱۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

سارق مسلح حین فرار در برخوار دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک سارق مسلح در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بُرخوار و کشف یک اسلحه کلت جنگی از وی خبر داد.
سارق مسلح حین فرار در برخوار دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع تعدادی سرقت مغازه و معابر شهرستان بُرخوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی هوشمندانه محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات پلیسی سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و جستجو برای دستگیری را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه فرد مذکور از سارقان حرفه‌ای بوده و هیچ گونه ردی از خود باقی نمی‌گذاشت به همین دلیل دستگیری وی با مشکل همراه بود تا اینکه کارآگاهان مطلع شدند، سارقی که به دنبال وی هستند در یکی از مناطق این شهرستان اقدام به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت کرده و در حال خروج از شهرستان است که بلافاصله مأموران دست به کار شده و در کمترین زمان ممکن وی را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: متهم با مشاهده مأموران اقدام به سمت بیابان‌های اطراف متواری و در حین فرار با سلاح کلتی که در دست داشت به سمت مأموران تیراندازی کرد اما در نهایت با اقدام بهنگام و ضربتی مأموران دستگیر و یک قبضه کلت کمری به همراه ۶ تیرجنگی و مقادیری طلاجات مسروقه از وی کشف شد.

ترکیان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با اسناد و مدارک مستدل کارآگاهان روبرو شد به ۱۶ فقره سرقت، کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع اقرار کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین