کد خبر: ۷۷۲۷۱۱
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
اتفاقی نادر در جهان؛

یک پدر و پسر در ایران با هم سربازی رفتند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از اعزام همزمان پدر و پسر مشمول پایه خدمتی خردادماه ۱۴۰۱ به مراکز آموزشی خبر داد.
یک پدر و پسر در ایران با هم سربازی رفتند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید احمد حسینی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده از وضعیت مشمولان اعزامی معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی به مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح در یکم خردادماه ۱۴۰۱ مشاهده شد احدی از مشمولان به همراه سومین فرزندش به صورت همزمان عازم خدمت مقدس سربازی است.

وی افزود: این پدر مشمول متولد ۱۳۶۱ و دارای ۷ فرزند است که تاکنون هیچ اقدامی جهت اعزام به خدمت سربازی انجام نداده بود که اکنون با سومین فرزندش به‌صورت همزمان به خدمت دوره ضرورت اعزام شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی هدفش از اعزام به خدمت با داشتن ۷ فرزند را خدمت به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، احساس مسئولیت با توجه به شرایط فعلی و بهره‌مند شدن از خدمات اجتماعی عنوان کرد.

حسینی تصریح کرد: عدم معرفی به موقع مشمولان، آنان را با محرومیت‌های اجتماعی همچون استخدام در دستگاه‌های دولتی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، خروج از کشور، عدم اخذ تسهیلات بانکی و ... مواجه خواهد کرد. شماره تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ سازمان وظیفه عمومی آماده ارائه مشاوره به مشمولان وظیفه عمومی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین