کد خبر: ۷۷۲۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

تعیین مهلت دو هفته‌ای کمیسیون عمران مجلس برای وزارت نفت

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تعیین مهلت دو هفته‌ای برای وزارت نفت به منظور اجرای تکالیف قانونی در تخصیص قیر به دستگاه‌های اجرایی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
تعیین مهلت دو هفته‌ای کمیسیون عمران مجلس برای وزارت نفت
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالجلال ایری، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون الزامات قانونی دستگاه‌ها در خصوص قیر در بودجه سال جاری و سال گذشته با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. با توجه به تکالیف قانونی در بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور وزارت نفت باید نسبت به تحویل معادل ۱۵۰ هزار میلیارد ریال نفت خام و همچنین مطابق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ معادل ۱۹۰ هزار میلیارد ریال نفت خام به دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اهمیت اختصاص قیر به دستگاه‌هایی اجرایی برای تکمیل پروژه های راهسازی در فصل گرم سال، وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریع‌تر تعهدات قانونی خود را اجرایی کند. وزارت نفت باید ظرف مدت دو هفته آینده نسبت به انجام تعهدات خود بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در رابطه با اختصاص قیر به دستگاه‌های اجرایی اقدام کند در غیر این صورت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در ادامه تصریح کرد: با دستگاه‌های اجرایی که در این مورد کوتاهی کرده و نسبت به دریافت قیر خود اقدام نکرده اند، مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین