کد خبر: ۷۷۳۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

کدام کهکشانی به رونالدو خواهد رسید

در حال حاضر کریستیانو رونالدو با کسب پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رکورددار است که در صورت پیروزی رئال مادرید در فینال این مسابقات، بازیکنان دیگری از این تیم همردیف رونالدو قرار خواهند گرفت.
کدام کهکشانی به رونالدو خواهد رسید
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید با تیمی ترکیب شده از پختگی و جوانی به فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس می رود؛ شاید دلیل موفقیت این تیم در این فصل که کمتر کسی انتظار داشت را بتوان همین ترکیب دانست.

کهکشانی‌هایی که آخرین قهرمانی را در سال ۲۰۱۸ کسب کردند و حال پس از چهار سال دوری آمده اند تا پنجمین قهرمانی را کسب و در جایگاه بزرگان تکیه بزنند.

در میان بازیکنان این تیم، ‌فوتبالیست هایی حضور دارند که در حال حاضر چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با لباس رئال مادرید را در کارنامه دارند و در صورت پیروزی رئال در فینال قهرمانان اروپا، پنجمین قهرمانی را به خانه می‌برند.

بازیکنانی مانند دنی کارواخال، کریم بنزما، گرت بیل، مارسلو، ناچو فرناندز، لوکا مودریچ، ایسکو، کاسمیرو و تونی کروس که می‌توانند پنجمین قهرمانی را کسب و همردیف با کریستیانو رونالدو در صدر جدول قرارگیرند.

در میان بازیکنان قدیمی رئال مادرید، چهره ای همچون پاکو خنتو حضور داشته که رکورد جالب ششمین قهرمانی در بالاترین سطح رقابت باشگاهی اروپا را در سال ۱۹۶۶ در کارنامه کاری خود ثبت کرده ‌است.

بنابراین، اگر رئالی‌ها در پاریس به پیروزی برسند به رقمی دست می‌یابند که برای کسانی که بعد از آنها خواهند آمد، تقریباً دست نیافتنی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین