کد خبر: ۷۷۳۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

تمدید قرارداد پاتریک شیک با لورکوزن

پاتریک شیک قرارداد خود را با بایرلورکوزن تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.
تمدید قرارداد پاتریک شیک با لورکوزن
آفتاب‌‌نیوز :

پاتریک شیک، مهاجم سرشناس که در ماه‌های اخیر با باشگاه‌های مطرح اروپایی در ارتباط بوده قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد. این بازیکن ۲۶ ساله بعد از تمدید قرارداد خود گفت: من اینجا احساس خوبی دارم و واقعاً هیجان‌زده هستیم تا بتوانم در فصل جدید نیز در خدمت تیم باشم.

به گزارش بیلد، شیک در تابستان ۲۰۲۰ از آ اس رم به لورکوزن نقل مکان کرد. او پس از تنها ۹ گل در اولین فصل حضورش در بایر، در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت. مهاجم ملی پوش چک در ۲۷ بازی در بوندسلیگا ۲۴ گل به ثمر رساند. علاوه بر باشگاه های معروف اروپایی تیم های بایرن و بوروسیا دورتموند نیز این مهاجم را زیر نظر داشتند. با این حال او اکنون تصمیم گرفته است که برای مدت طولانی در لورکوزن بماند که احتمالاً به این دلیل است که این تیم به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است.

شیک در ادامه گفت: راهیابی به لیگ قهرمانان گام خوبی است که برداشتیم دقیقاً به همین دلیل است که قراردادم را با بایر تمدید کردم.

رودی ولر، مدیر ورزشی لورکوزن، که به زودی پست خود را به سیمون رولفس واگذار خواهد کرد نیز گفت: تمدید با چنین بازیکنی بیانگر جاه طلبی های ما و نشانه روشنی است که بایر لورکوزن پس از جدایی من همچنان در سطح بالایی قرار خواهد داشت. این دقیقاً همان چیزی است که در روز آخر بازی در این فصل بوندسلیگا قول داده بودم. او فصل آینده برای ما بازی خواهد کرد، این کاملا واضح است. او یک بازیکن کلیدی در برنامه‌های ماست و به هیچ وجه او را از دست نخواهیم داد.

بایر لورکوزن توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان برای فصل بعد را به دست بیاورد و در این رقابت‌ها نیز حاضر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین