کد خبر: ۷۷۳۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
مسئول حراست ساختمان متروپل:

عبدالباقی می‌خواست در این ساختمان سینمامتروپل را هم افتتاح کند

مسئول حراست ساختمان ویران شده متروپل اهواز جزییات عجیبی از این ساختمان مطرح می‌کند که حاکیست فاجعه بسیار وحشتناک تری در انتظار آبادان بوده است.
عبدالباقی می‌خواست در این ساختمان سینمامتروپل را هم افتتاح کند
آفتاب‌‌نیوز :

مسئول حراست ساختمان ویران شده متروپل اهواز می‌گوید: برخلاف آنچه در رسانه‌ها مطرح می‌شود، متروپل ۱۰ طبقه نبود بلکه ۱۲ طبقه بود. چرا که باید طبقه منفی یک و همکف و ... را هم به آن اضافه کرد. وی خاطرنشان می‌کند که عبدالباقی می‌خواست در این ساختمان، سینمامتروپل را نیز افتتاح کند.

وی می گوید: برخلاف آنچه در رسانه ها مطرح می شود، متروپل 10 طبقه نبود بلکه 12 طبقه بود. چرا که باید طبقه منفی یک و همکف و ... را هم به آن اضافه کرد.

مسئول حراست ساختمان تاکید می کند: قرار بود پارکینگ ساختمان متروپل در نوروز 1402 افتتاح شود و طبق کاتالوگی که خود عبدالباقی (مالک ساختمان) داده بود و ما بین مردم توزیع کرده بودیم، بنا بود 800 خودرو در این پارکینگ ها حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان می کند که عبدالباقی می خواست در این ساختمان، سینمامتروپل را نیز افتتاح کند.

بر همین مبنا مسئول حراست ساختمان تاکید می کند اگر این ساختمان افتتاح رسمی شده بود و 800 خودرو در ساختمان حضور داشتند و سینما و فروشگاه ها کامل راه می افتادند و چنین فاجعه ای مثلاً ساعت 9 شب در خیابان شلوغ امیرکبیر آبادان رخ می داد، می توانست نزدیک به 4000 نفر را به کام مرگ بکشد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین