کد خبر: ۷۷۷۹۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

تمجید ویژه کاپیتان پورتو از طارمی/مهدی به لیگ برتر انگلیس می‌رود؟

کاپیتان تیم فوتبال پورتو با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی این تیم گفت: این روزها کمتر مهاجمی با کیفیت طارمی پیدا می‌شود.
تمجید ویژه کاپیتان پورتو از طارمی/مهدی به لیگ برتر انگلیس می‌رود؟
آفتاب‌‌نیوز :

«پپه» کاپیتان تیم فوتبال پورتو یکی از بازیکنان حامی مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم بوده است. پپه در اوج فشارهایی که به مهدی طارمی در هفته‌های پایانی این فصل به خاطر گرفتن پنالتی وجود داشت، به حمایت از طارمی پرداخت. حتی زمانی که پورتو در کورس کسب عنوان قهرمانی بود و طارمی یک پنالتی از دست داد و عذرخواهی کرد، پپه در مصاحبه‌ای گفت که نیازی به عذرخواهی طارمی نیست.

حالا و در شرایطی که پورتو با درخشش طارمی موفق شد قهرمان لیگ برتر و جام حذفی پرتغال بشود، پپه بازهم لب به تمجید از طارمی پرداخت و از او به شکل ویژه ای تعریف کرد.

پپه که خودش یکی از مدافعان سرسخت در فوتبال است، در گفتگو با نشریه داخلی باشگاه پورتو در پاسخ به این سئوال که چه چیزی دفاع کردن مهدی طارمی را برای یک مدافع سخت می‌کند؟ گفت: فقط می‌توانم بگویم طارمی یک بازیکن فوق العاده باهوش است؛ با هوش و کیفیتی که این روزها کمتر مهاجمی آن را دارد.

بحث ماندن طارمی در پورتو یا جدایی اش از این تیم هم سوژه رسانه‌های پرتغالی است. پورتو تاکنون حداقل سه بازیکن اصلی خود را در نقل و انتقالات تابستانی از دست داده است و شاید طارمی هم به این جمع اضافه شود. هرچند مبلغ ۲۰ میلیون یورو که باشگاه پورتو برای صدور رضایتنامه طارمی در نظر گرفته است، کمی بالا به نظر می‌آید.

با این حال یکی از صفحات نقل و انتقالات پرتغال مدعی شد طارمی در لیس باشگاه اورتون انگلیس قرار دارد و شاید مهاجم ایران راهی تیمی بشود که مالک آن هم ایرانی است.

تمجید ویژه کاپیتان پورتو از طارمی/مهدی به لیگ برتر انگلیس می‌رود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین