کد خبر: ۷۷۸۰۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

مراسم معارفه ساپینتو برگزار شد

مراسم معارفه و عقد قرارداد با سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت امروز (چهارشنبه) در هتل اسپیناس برگزار شد.
مراسم معارفه ساپینتو برگزار شد
آفتاب‌‌نیوز :

در این مراسم، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره و عوامل اجرایی و مدیریتی باشگاه استقلال حضور داشتند.

هم‌چنین سیاوش اکبرپور و امین منوچهری از مربیان رده پایه باشگاه استقلال و آرش برهانی، مدیر آکادمی این باشگاه در این مراسم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم که با تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای آغاز شد، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز هواداران عزیز و خانواده استقلال که نگران بودند، با آمدن سرمربی جدید تیم، به آرامش رسیدند. فصل گذشته توانستیم لذت قهرمانی که چند سالی منتظرش بودیم درک کنیم. من به فرهاد مجیدی از اول فصل گفته بودم که ۷۵ امتیاز می‌خواهم و امیدوارم هر کجا هست موفق باشد. شاید رفتن او من را اذیت کرد اما فوتبال حرفه‌ای همین است و الان قهرمانی تمام شد و فصل جدید آغاز می‌شود و هر کسی حق انتخاب دارد و ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم و ما برای استقلال با تلاش خود به روندمان ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: ما خواستیم با مجیدی ادامه دهیم و پس از مجیدی می‌خواستیم با یک مربی ایرانی کار را پیش ببریم اما هجمه دیگران سبب شد این اتفاق رخ ندهد. آسمان استقلال همیشه آبی است و وسعتش همچون کهکشان‌هاست. از این جهت مذاکرات با مربیان خارجی را آغاز کردیم. بیش از ۴۰ مربی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت سرمربی عزیز و محترم استقلال مشخص شد و قرارداد امضا و امور مربوطه پیگیری شد. سرمربی استقلال کارنامه مربی‌گری در چندین کشور را دارد و هم محبوب و مورد احترام است.

آجورلو افزود: ما در موضوع اشتراک داشتیم. این مربی گفت من گرسنه قهرمانی هستم و من هم گفتم با این که من قهرمان شدم اما بازهم تشنه قهرمانی هستم. درست است ۶۳ سالم شده است اما مثل یک جوان ۱۸ ساله، انگیزه قهرمانی دارم. این اشتراک ما برای قهرمانی در سوپر جام، لیگ برتر و برای فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است. مسائلی که در فصل گذشته رخ داد را من به آن پاسخ خواهم داد. فصل تمام شده و فصل جدید آغاز شده است و ما باید برای فصل جدید تدبیری داشته باشیم و برای قهرمانی کارهای لازم را انجام دهیم. من از هیات مدیره پرتلاش و بزرگوار تشکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین