کد خبر: ۷۷۸۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

اعلام وضعیت ترافیک عصرگاهی پایتخت

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد و از ترافیک نسبتا سنگین عصرگاهی در هفت محور خبرداد.
اعلام وضعیت ترافیک عصرگاهی پایتخت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد رازقی، با اشاره به وضعیت ترافیک عصرگاهی شهر تهران اظهارکرد: درحال حاضر وضعیت ترافیکی پایتخت به گونه‌ای است که با توجه به شروع بار عصرگاهی در معابر بزرگراهی شهر، رعایت قوانین و مقررات برای کاهش مخاطرات رانندگی الزامی است.

وی ادامه داد: در بزرگراه حکیم، در مسیر شرق به غرب و در محدوده یادگار امام، در بزرگراه همت و مسیر شرق به غرب آن در محدوده بعد از یادگار امام، مسیر شرق به غرب خیابان آزادی بعد از میدان انقلاب و قبل از میدان آزادی، خیابان انقلاب در مسیر غرب به شرق و بعد از پل روشندلان تا زیرگذر میدان امام حسین، بزرگراه شهید چمران از مسیر شمال به جنوب در ابتدا در چندین مقطع و در ادامه بزرگراه نواب بعد از تونل توحید و در نهایت بزرگراه شهید مدرس از مسیر جنوب به شمال پرترافیک هستند.

رازقی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این وضعیت تا ساعات اولیه شب ادامه داشته باشد، گفت: با توجه به وجود شرایط نسبتا سنگین ترافیکی، خواسته ما از رانندگان این است که صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و سرعت مطمئنه و مجاز را در دستور کار قرار دهند. همچنین رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی می‌تواند ضامن ایمنی رانندگان و تردد مطمئن و کم‌خطر شود. همچنین توصیه می‌شود که رانندگان از غیرضروری در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین