کد خبر: ۷۷۹۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸

چشمی بعد از تمدید قرارداد با استقلال: درست نیست درباره جدایی غفوری حرف بزنم!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که تمدید قراردادش با استقلال بهترین تصمیم او بوده است.
چشمی بعد از تمدید قرارداد با استقلال: درست نیست درباره جدایی غفوری حرف بزنم!
آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی پس از تمدید قراردادش با تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خدا را شکر در استقلال ماندم و امیدوارم سال خوبی را در کنار هواداران، بازیکنان و کادرفنی رقم بزنیم. فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم و خدا را شکر در استقلال حضور دارم.

وی در مورد جدایی فرهاد مجیدی و انتخاب سرمربی جدید که حواشی زیادی ایجاد کرد، گفت: زمانی که سرمربی تیم را از دست دادیم انتخاب گزینه جانشین کمی زمان برد. در بحث نقل‌وانتقالات باید شاکله تیم حفظ شود. ما تیم قهرمان هستیم و از خط دروازه گرفته تا حمله رکورد زدیم و نیازی نیست بازار را شلوغ کنیم. همانطور که گفتم شاکله تیم باید حفظ شود و سه، چهار بازیکن طبق نظر سرمربی بگیریم. نه نیاز تیم است و نه استقلال شرایطی دارد که بخواهد مثل برخی تیم‌ها ورودی و خروجی داشته باشد. بهترین کار تمدید قرارداد بازیکنان و جذب سه، چهار بازیکن است.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا تمدید قراردادش طول کشید، تصریح کرد: اتفاقا فکر می‌کردم نیم ساعته تمام شود، اما پرینت برگه قرارداد دو خطش کم رنگ بود و به همین دلیل برای انجام کار‌ها دو ساعت طول کشید.

چشمی در خصوص جدایی وریا غفوری و اینکه نام او ترند توئیتر شده است، خاطرنشان کرد: ما توئیت‌ها را ندیده‌ام، اما حرفه‌ای نیست در مورد اینکه چه بازیکنی قرارداد ببندد یا بماند صحبت کنم و در حیطه اختیاراتم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که تمرینات استقلال از چه تاریخی آغاز می‌شود، یادآور شد: تمرینات طبق نظر سرمربی هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در رابطه با جدایی محمد دانشگر و ناراحتی هواداران گفت: شاید هواداران ناراحت شده باشند، اما فوتبال حرفه‌ای شده است. آیا تضمینی وجود دارد دانشگر ۱۰ سال در استقلال باشد؟ شاید زمانی برسد که باشگاه من را نخواهد. جابه‌جایی در فوتبال یک بحث حرفه‌ای است و دانشگر امسال تصمیم گرفت به تیم دیگری برود. در مجموع درست نیست در مورد جابه‌جایی بازیکنی دخالت کنم.

چشمی درباره اینکه چقدر شانس بازگشت به تیم ملی را دارد، گفت: سال گذشته تلاش زیادی کردم، ولی سرمربی تیم ملی نظر مثبتی نداشت. درست است که فاصله کمی تا شروع جام جهانی داریم، اما تلاش می‌کنم در نیم فصل خوب بازی کنم. آرزوی هر بازیکنی حضور در جام جهانی است و خدا را شکر در یک دوره از جام جهانی حضور داشتم و بازی کردم.

وی در خصوص اینکه در گذشته بازیکن مورد اعتماد کادرفنی تیم ملی بود و آیا ابن دوره به دلیل سلیقه مربی حضور ندارد، گفت: قطعا تفاوت سلیقه وجود دارد. تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین