کد خبر: ۷۷۹۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

قول قالیباف درباره قانون فضای مجازی در حضور رهبر انقلاب

یک نماینده اصولگرای موافق طرح صیانت در مجلس در مورد وضعیت این طرح عنوان می‌کند که غیر از موادی که به شورای عالی فضای مجازی رفته است، کار جدیدی نشده است. اما بحث قانونمندی فضای مجازی را آقای قالیباف در حضور مقام معظم رهبری قول دادند که به زودی تعیین تکلیف کنند. اما اینکه کار عملی شده باشد را حداقل بنده نشنیده‌ام.
قول قالیباف درباره قانون فضای مجازی در حضور رهبر انقلاب
آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و از موافقان طرح صیانت از قول قالیباف خبر داده است مبنی بر اینکه طرح موسوم به «صیانت از فضای مجازی» تا دو هفته دیگر در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد. این نماینده تهران در توضیح موضوع مدنظر گفت: «ما مکررا پیگیر طرح صیانت در مجلس هستیم و رئیس مجلس قول داده است که تا دو هفته آینده این طرح در دستور کار مجلس قرار بگیرد».

مهرداد ویس‌کرمی از نمایندگان موافق این طرح درباره وضعیت و از سرگیری مجدد طرح موسوم به «صیانت از فضای مجازی»، عنوان کرد: «چیزی به ما اعلام نکرده‌اند و به صورت رسمی چیزی نشنیده‌ام. غیر از موادی که به شورای عالی فضای مجازی رفته است، کار جدیدی نشده است. اما بحث قانونمندی فضای مجازی را آقای قالیباف در حضور مقام معظم رهبری قول دادند که به زودی تعیین تکلیف کنند.»

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: «در صحبت‌های شفاهی هم تا آخر خرداد مطرح شده بود که قانون فضای مجازی را تعیین تکلیف کنند. اما اینکه کار عملی شده باشد را حداقل بنده نشنیده‌ام.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین