کد خبر: ۷۸۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
تبلیغات

۶ قدم برای انجام آرایش چشم به شکل اصولی

ما فرض را بر این می‌گیریم که شما پس از حمام قصد انجام یک آرایش زیبا و ساده را برای یک دورهمی یا خرید دارید. ابتدا باید به خوبی دور چشم را با کرم مناسب دور چشم خود بپوشانید، از آبرسان مناسب پوست خود استفاده کنید و در نهایت نیم ساعت اجازه دهید تا به خوبی این محصولات جذب پوست شود.
۶ قدم برای انجام آرایش چشم به شکل اصولی
آفتاب‌‌نیوز :

در یک گفتگوش رو در رو، اولین چیزی که قبل از سخن گفتن توجه طرف مقابل را به خود جلب می‌کند چشم‌های هستند. این یعنی اولین نقطه‌ی اتکای شما برای متمایز شدن از بقیه. نیازی به عمل‌های جراحی سنگین و پرهزینه نیست. عمل‌های زیبایی سلیقه‌ای هستند و بعضی افراد تمایل به انجام آن دارند. کسانی که فرم طبیعی چهره خود را دوست دارند با ما همراه باشند تا اصول و پایه اولیه یک آرایش صحیح چشم را به شما آموزش دهیم.

رسیدگی اولیه به پوست

ما فرض را بر این می‌گیریم که شما پس از حمام قصد انجام یک آرایش زیبا و ساده را برای یک دورهمی یا خرید دارید. ابتدا باید به خوبی دور چشم را با کرم مناسب دور چشم خود بپوشانید، از آبرسان مناسب پوست خود استفاده کنید و در نهایت نیم ساعت اجازه دهید تا به خوبی این محصولات جذب پوست شود.

قدم اول: زیرسازی

قدم اول در هر آرایشی حتی برای رفتن به یک دورهمی ساده زیرسازی صحیح و اصولی است. اگر نیاز به چندین قلم آرایش نداشته باشید باز هم یک زیرسازی صحیح نتیجه مطلوب‌تری از یک آرایش بدون زیرسازی خواهد داشت. شما می‌توانید در ابتدا پرایمر مخصوص پوست و دور چشم را استفاده کنید. پرایمر پوست را آماده صاف و یکدست می‌کند تا کرم پودر و کانسیلر و همچنین مواد آرایشی برای دور چشم بهترین جلوه را داشته باشند. همچنین با پوشاندن منافذ و میلیا سطح یکدست‌تری را به عنوان خروجی خواهد داشت. ما به شما توصیه می‌کنیم از پرایمر استفاده کنید که یک تناژ رنگی داشته باشد و همچنین حاوی ویتامین‌های مورد نیاز برای پوست باشد.

بهترین پرایمر‌ها تمامی منافذ و میلیا‌های دور چشم را می‌پوشانند.

قدم دوم: کانسیلر

۶ قدم برای انجام آرایش چشم به شکل اصولی

برای پوشاندن تمام میلیا‌ها یا نقاط قهوه‌ای رنگ و کک و مک‌های دور چشم از کانسیلر استفاده می‌کنیم. در واقع استفاده از کانسیلر به ما کمک می‌کند تا سطح یک دست و درخشان داشته باشیم. کانسیلر را به زیر چشم به صورت مثلثی بزنید و با براش مخصوص محو کنید. سپس براش را روی پلک خود بزنید تا سطح آرایشی یکدستی برای چشم داشته باشید. پس از استفاده از کانسیلر میتوانید زیرسازی خود را به اتمام برسانید و به سراغ دیگر محصولات برای یک آرایش زیبا بروید.

قدم سوم: ریمل بزنید

به دلیل اینکه ممکن است ریمل شما با پوستتان برخورد کند و موجب لک شدن آرایش اطراف چشم شود بهترین کار این است که در ابتدا ریمل بزنید. اگر ریمل را در مرحله آخر قرار دهید شاید مجبور باشید تمام آرایش چشم را با یک پد مخصوص پاک کنید و در واقع فرصت خود را هدر داده آید. ابتدا یک برند مناسب پیدا کنید تا مژه‌های شما را به خوبی حالت دهد. یکی از مهمترین نکاتی که در در مورد ریمل وجود دارد سنگین بودن آن روی مژه است که باعث افتادگی مژه و افتاده به نظر رسیدن پلک می‌شود. چنین ریملی حتی اگر بسیار معروف و معتبر باشد ارزش خریدن دارد، چون پس از گذشت چند ساعت چشم‌های شما را خسته و بی روح نشان خواهد داد. پیشنهاد ما به شما ریمل ایزادورا است. این برند معتبر با رنگ‌های مختلف و قیمت مناسب در سایت‌های مختلف فروش لوازم آرایشی اصل موجود است و می‌توانید برای داشتن یک آرایش زیبا از آن استفاده کنید.

قدم چهارم: ابروهایتان را قاب بگیرید

اهمیت آرایش ابرو‌ها به اندازه آرایش چشم‌ها در زیبایی شما تاثیر دارد. اکنون که ابرو‌هایی پر و بلند ترند جدید آرایشی است، همه به دنبال پر‌تر نشان دادن ابرو‌های خود هستند.

روش‌های مختلفی برای پر کردن ابرو‌ها وجود دارد. یکی از ساده‌ترین روش‌ها استفاده از سایه ابرو با قیمت مناسب است. سایه ابرو به دلیل استفاده راحت و قیمت پایین سرعت آرایش شما را بالا خواهد برد. در اکثر سایه ابرو‌ها براش مخصوص ابرو وجود دارد. اگر براش ظریف‌ترین نیاز دارید می‌توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. استفاده از سایه ابرو و براش ظریف و همچنین ایجاد خطوط باریک در میان تار ابرو‌ها یک روش بسیار هوشمندانه برای پر نشان دادن ابرو است. روش‌های دیگری مانند میکروبلیدینگ و انواع فیبروز‌ها وجود دارند. این روش‌های دائمی کاربرد زیادی دارند و باز هم همه چیز بستگی به سلیقه خودتان دارد.

قدم پنجم: یک خط چشم دنباله‌دار

۶ قدم برای انجام آرایش چشم به شکل اصولی

مدل‌های جدیدی از خط چشم این روز‌ها ترند شده‌اند. این مدل‌ها را در سال‌های پیش به هیچ عنوان ندیده بودیم، اما اکنون طرفداران بسیار زیادی در میان جوانان پیدا کرده‌اند. خط چشم‌های دنباله‌دار به اضافه یک خط چشم برگردان به سمت داخل پلک که باعث وسیع‌تر نشان داده شدن پشت پلک میشود یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های جدید و ترند آرایشی است. کسانی که از این سبک آرایش‌ها استفاده می‌کنند برای داخل پلک و از زیرِ برگردان خط چشم، سایه نود با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای استفاده می‌کنند. به جز این مد‌ل‌ها که به تازگی در بازار آرایشی داغ شده مدل‌های مختلف و قدیمی همواره زیبا هستند. منظور ما همان خط چشم‌های دنباله دار است که از نیمه انتهایی پلک به سمت بیرون کشیده می‌شود. در مورد استفاده از انواع خط چشم‌های مویی و ماژیکی همه چیز بستگی به تسلط شما روی خط چشم دارد. نکته مهم تهیه یک برند معتبر و با کیفیت است که موجب آسیب به پشت پلکتان نشود.

قدم ششم: سایه بزنید

ما به یک آرایش ملایم بسنده می‌کنیم و نیازی به استفاده از چندین سایه شاین نمی‌بینیم. برای یک آرایش روتین و ملایم احتیاج به رنگ‌های ملایم و روشن داریم. تا حد امکان رنگ‌های تیره را کنار بگذارید و سایه‌های اکلیلی را فراموش کنید. این مدل‌ها بیشتر مناسب مجالس بزرگ و جشن‌های عروسی است. برای داشتن یک آرایش ملایم سایه کرم، قهوه‌ای و سفید را لازم دارید. انتهای پلک را با سایه قهوه‌ای سایه بزنید و توجه داشته باشید این کار را دقیقا روی استخوان بالای پلک که دقیقاً زیر ابرو قرار دارد انجام دهید. بسته به فرم چشمتان می‌توانید مدل گربه‌ای یا سایه گرد را برای چشم‌های خود انتخاب کنید.

این شش قدم یک آرایش اصولی برای چشم‌های شما و زیباتر شدن آن است. زیبایی هرچه بیشتر آرایش چشم با افزایش مهارت شما تثبیت خواهد شد بنابراین اگر اولین بار است که به سراغ آرایش‌های حرفه‌ای روی آورده‌اید، ناامید نشوید و با تمرین بیشتر مدل مورد نظر و مناسب با چشمان خود را بیابید.

نویسنده: سارا اقبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین