کد خبر: ۷۸۱۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

ترقی: تاجزاده و فائزه هاشمی اصلاح‌شدنی نیستند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: خواستار اشد مجازات برای تاجزاده و فائزه هاشمی بدون اغماض هستیم، زیرا کسی که چندین با به جرم اقدام علیه امنیت کشور محکوم شود و ادب نشود معلوم است که اصلاح‌شدنی نیست.
ترقی: تاجزاده و فائزه هاشمی اصلاح‌شدنی نیستند
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جمع اعضای موتلفه اسلامی درباره اقدام قوه قضائیه در تهیه کیفر خواست برای فائزه هاشمی و دستگیری مصطفی تاج زاده از اعضای حزب منحله مشارکت و از عوامل فتنه های بعد از انقلاب گفت: کارنامه سیاه و پر از فتنه انگیزی و تقلب و همکاری با ضد انقلاب و هم آهنگی با براندازان و منافقین و اپوزسیون این افراد سرشار از اهانت به نظام، اسلام و رهبری و حرکت در جهت منافع قدرت های استکباری و استعماری آمریکا و انگلیس است.

وی افزود: اینان (تاجزاده و فائزه هاشمی) نه تنها اصلاح طلب نیستند بلکه افساد طلبند و تمام تلاش خود را در طی سه دهه گذشته صرف منحرف کردن انقلاب از ریل اصلی آن یعنی خط امام و رهبری کرده اند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: زندان رفتن در جمهوری اسلامی بخاطر اقدام علیه امنیت ملی؛ نشانه بغی و حرکت انسان در مسیر شیطان و بر ضد حکومت الهی است، همراهی با شیطان افتخار نیست بلکه شرمندگی و خجالت دارد. این مرد و زن که در ضدیت با حکومت دینی و رهبری و ولایت فقیه و غربگدائی و خود تحقیری و امام زدائی از انقلاب مخرج مشترک دارند در فتنه 18 تیر سال 78 و فتنه خرداد 88 وفتنه سال 98 موثرترین عناصر بوده و در دوسال اخیر با سوءاستفاده از مدارا و سعه صدر نظام از هیچ گونه تخریب و اهانت و شبهه افکنی علیه نظام و رهبری دریغ نکرده و به فریب و منحرف کردن اقشار جامعه و سوق دادن آنها به نافرمانی مدنی و اغتشاش مشغول بوده اند.

ترقی ادامه داد: اینان جزء خائنینی هستند که با امضاء بیانیه خواستار عدم انتقام خون سردار سلیمانی و سازش با ترامپ شدند؛ اینان جزء فتنه گرانی هستند که در 18 تیر 78 با دانشگاه و دانشجو کاری کردند که هنوز دانشجو با سیاست آشتی نکرده است. اینان در فتنه 88 کشور را 8 ماه به بهانه دروغین تقلب به خسارت و خرابکاری و اغتشاش و ناامنی مبتلا کردند و زندان نتوانست آنها را ادب کند.

وی یادآور شد: اینان (فائزه هاشمی و مصطفی تاجزاده) و طرفدارانشان که امروز بخاطر دستگیر و کیفر خواست قوه قضائیه علیه آنان به طرفداری این مجرمین و خائنان به آرمان های امام و انقلاب پرداخته اند به استناد سخنان تاج زاده بدنبال اصلاحات سخت برای منحرف کردن روند انقلاب از مسیر اصلی آن و ارتجاع و بازگشت نظام به وابستگی و مزدوری آمریکا و تسلیم کردن کشور به غرب و پذیراندن تمدن غرب بجای تمدن نوین اسلامی بر ملت ایرانند و با براندازان خارج نشین همصدا و هم آهنگند.

ترقی با بیان اینکه امثال تاجزاده ها و فائزه هاشمی ها وجودشان در داخل جامعه عامل ازبین بردن امنیت روانی، امید و آسایش شهروندان هستند، تصریح کرد: این افراد عامل زنده نگه داشتن فتنه 88 و طمع ورزی و اشتباه محاسباتی غرب علیه کشورمان هستند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما از اقدام قوه قضائیه در برخورد با این مجرمان خائن به آرمان های انقلاب حمایت و خواستار اشد مجازات برای آنان بدون اغماض هستیم زیرا کسی که چندین با به جرم اقدام علیه امنیت کشور محکوم شود و ادب نشود معلوم است که اصلاح شدنی نیست.

دبیر حزب موتلفه استان خراسان در ادامه سخنان خود به سالگرد شهادت هزاران نفر در حادثه مسجد گوهرشاد که با کشف حجاب رضا خانی مخالفت و از حجاب اسلامی حمایت کردند اشاره کرد و گفت : امروز بی حجابی به ابزار تقابل با نظام اسلامی و جلوگیری از جامعه سازی اسلامی در گام دوم انقلاب تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دولت های گذشته باید بخاطر عدم اجرای قانون عفاف و حجاب بازخواست شده و به جرم ترک فعل واجب محاکمه شوند از دولت سیزدهم بخاطر شروع اجرای قانون عفاف حجاب از دستگاه های دولتی و وابسته به دولت تشکر و تصریح کرد: سیمای جامعه باید اصلاح و اسلامی شود.

ترقی در پایان سخنانش تعیین خطیب صهیونیستی در نماز روز عرفه و در مسجد الحرام توسط عربستان سعودی را محکوم و این اقدام سعودی را مقابله با فلسفه حج ابراهیمی و رمی شیاطین دانست و افزود: آل عیسی از علمای جاهل و طرفدار عادی سازی روابط ریاض با صهیونیستها و ضد آرمان ملت فلسطین است و تعیین آن به امامت نماز روز عرفه اهانت به جهان اسلام و خیانت به آرمان آزادی قدس شریف بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
10
فکر کنم آقای ترقی باید خودش رو اصلاح کنه .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین