کد خبر: ۷۸۴۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

سیلاب، جاده هراز را بست

رییس پلیس راه استان مازندران گفت: بدلیل بارش باران و جاری شدن سیلاب به همراه گل و لای در جاده هراز از بامداد امروز این جاده مسدود شده است و تردد برای خودرو‌ها در این مسیر امکانپذیر نیست.
سیلاب، جاده هراز را بست
آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس راه استان مازندران گفت: بدلیل بارش باران و جاری شدن سیلاب به همراه گل و لای در جاده هراز از بامداد امروز این جاده مسدود شده است و تردد برای خودروها در این مسیر امکانپذیر نیست .

سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: براثر بارندگی بامداد امروز پنجشنبه و وقوع سیلاب رانش کوه در مسیرهایی از جاده هراز رخ داد که گل و لای ناشی از این سیلاب به همراه رانش کوه سبب شد تا از ساعت حدود چهار امروز مسیر بسته شود.

وی ادامه داد : با بسته شدن مسیر جاده هراز در محدوده پلیس راه لاریجان آمل و تونل وانا خودروها در این محور متوقف شدند ،هم اکنون تیم های راهداری مازندران مشغول پاکسازی مسیر هستند و پیش بینی می شود از بعداز ظهر امروز این مسیر بازگشایی شود.

وی گفت: با توجه به مسدود بودن جاده هراز ترافیک در دیگر جاده های مازندران از جمله کندوان و سوادکوه سنگین است و به رانندگان توصیه می شود از عجله وشتاب برای رسیدن به مقصد پرهیز کنند و در طول مسیر با پلیس راه همراهی لازم را داشته باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین