کد خبر: ۷۸۴۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

نماینده همدان به رئیسی: تورم را کنترل کنید، گرانی افسارگسیخته، سفره مردم را کوچک کرده است

حسن لطفی: معیار بازدید از پروژه‌ها، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، اما در شهرستان‌ها پروژه شروع نشده که پیشرفت داشته باشد بنابراین درخواست دارم که طرح‌ها پیوست عدالت داشته باشد.
نماینده همدان به رئیسی: تورم را کنترل کنید، گرانی افسارگسیخته، سفره مردم را کوچک کرده است
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم رزن همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌های لحظه‌ای و افسارگسیخته، سفره مردم حقوق بگیر، کارمند، کارگر و بازنشستگان را کوچکتر و سفره ثروتمندان را پررنگ‌تر کرده است بنابراین درخواست دارم نسبت به کنترل تورم اقدام کنید.

حسن لطفی پنجشنبه ۶ مردادماه در شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است، با تشکر از سفرهای استانی رئیس جمهور، مطرح کرد: معیار بازدید از پروژه‌ها، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است اما در شهرستان‌ها پروژه شروع نشده که پیشرفت داشته باشد بنابراین درخواست دارم که طرح‌ها پیوست عدالت داشته باشد.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه بودجه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کمرنگ است، مطرح کرد: درخواست داریم که در مصوبات سفر اعتبار ویژه برای شهرداری و دهیاری‌ها دیده شود. فرمانداران دستشان خالی است و درخواست داریم تا ۵۰۰ میلیارد تومان از سرجمع مصوبات را برای آن‌ها تصویب کنید تا بتوانند مشکلات جزئی را حل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
4
مردم هرچه فقیرتر مطیع تر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین