کد خبر: ۷۸۶۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

زندان عاقبت جوان انتقام‌جو

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جوان ۲۲ ساله‌ای که به بهانه انتقام جویی زورگیری کرده بود، خبر داد.
زندان عاقبت جوان انتقام‌جو
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه "سید قاسم موسوی فر" گفت: ۲۳ اردیبهشت سال جاری پرونده‌ای با موضوع زورگیری در کلانتری ۱۳۲ نبرد تشکیل شد و برای کشف و پی جویی جرم، پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: پیرامون موضوع مطروحه شاکی اظهار داشت: ساعت ۲۳ و سی دقیقه بیست و دوم اردیبهشت امسال در حال ترک محل کار خود و سوار شدن به خودرو بودم که راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هندا پس از ضرب و جرح وی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه او به ارزش ۵۰ میلیون تومان کرده و متواری شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با حضور کارآگاهان و بررسی دوربین‌های مشرف به محل وقوع سرقت، در تحقیق از شهود و مطلعین سرنخ‌های متعددی بدست آمد و از طریق اقدامات پلیسی متهم به هویت جواد، ۲۲ ساله، شناسایی شد که با هماهنگی مرجع قضائی طی یک علمیات غافلگیرانه پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی گوشی مسروقه شاکی کشف شد.

این مقام پلیسی گفت: پس از دلالت متهم به پایگاه در تحقیقات ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار کرد شاکی مدیر موسسه زبان است و با دوستش بد رفتاری داشته که ترتیب نقشه سرقت به قصد انتقام گیری از وی را می‌کشد و با مصدومیت مال باخته تلفن همراه شاکی را سرقت می‌کند، متهم طی قرار مجرمیت روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین