کد خبر: ۷۸۶۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

آرزوی قلبی عارف درباره خبرنگاران

رئیس بنیاد امید ایرانیان اعمال سانسور در اخبار را در دنیای امروز با حضور پرشمار شبکه‌های اجتماعی محکوم به شکست دانست و با توصیه به خبرنگاران به مسئولیت پذیری در قبال جامعه، تصریح کرد: آرزوی قلبی من این است که هیچ خبرنگاری به دلیل انجام وظیفه و رسالت شغلی خود با حبس و زندان و محدودیت مواجه نشود.
آرزوی قلبی عارف درباره خبرنگاران
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا عارف طی تماس تلفنی با تعدادی از خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری ضمن تبریک روز خبرنگار به آنان و نیز تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) رسانه ها را یکی از ارکان اصلی تحولات در جامعه دانست و گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل حساس و مهم در کشورمان محسوب می‌شود و خبرنگاران نیز جز اقشار مظلوم و البته تاثیر گذار جامعه هستند که برای انجام رسالت خود بعضا با محدودیت های سلیقه‌ای که توسط صاحبان قدرت اعمال می شود رو به رو هستند.

وی ماموریت اصلی خبرنگاران را انتقال درست و صحیح اخبار به افکار عمومی بدون اعمال سانسور بیان کرد و گفت: برخی کشورهای مدعی آزادی بیان رسانه های تحت مدیریت دولت مردانشان در برابر جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت اختیار کرده اند و به دنبال وارونه نمایی حقیقت هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعمال سانسور در اخبار را در دنیای امروز با حضور پرشمار شبکه های اجتماعی محکوم به شکست دانست و با توصیه به خبرنگاران به مسئولیت پذیری در قبال جامعه، تصریح کرد: آرزوی قلبی من این است که هیچ خبرنگاری به دلیل انجام وظیفه و رسالت شغلی خود با حبس و زندان و محدودیت مواجه نشود.

عارف همچنین بر لزوم سعه صدر مسئولان در قبال نقدهای اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: انتظار این است که رسانه ها در نقدهای خود اخلاق را همواره مدنظر داشته باشند و تحت تاثیر جهت گیری‌های سیاسی رسالت حرفه ای خود را فراموش نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین