کد خبر: ۷۸۷۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

شروع کابوس وار یونایتد در لیگ برتر

یونایتد در دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر متحمل شکست سنگینی شد.
شروع کابوس وار یونایتد در لیگ برتر
آفتاب‌‌نیوز :

در هفته دوم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که پیروزی آرسنال و سیتی و شکست سنگین یونایتد مهمترین نتایج این هفته از رقابت‌ها بود. منچستریونایتد بعد از باخت خانگی برابر برایتون در هفته نخست به زمین برنتفورد رفت ولی در همان نیمه نخست ۴ بار دروازه خودی را باز شده دید. جاشوآ داسیلوا، ماتیاس ینسن، بن می و برایان امبئومو برای میزبان گلزنی کردند.

سامان قدوس بازیکن ایرانی روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

یونایتد در هفته سوم لیگ برتر باید برابر لیورپول قرار گیرد که دیدار دشوار دیگری برای اریک تن هاخ و تیم او خواهد بود.

منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی نیز با ۴ گل بورنموث را شکست داد تا اولین دیدار خانگی تیم پپ گواردیولا با بردی پرگل همراه باشد. در این دیدار ایلکای گوندوگان، کوین دی بروین، فیل فودن و جفرسون لرما (گل به خودی) برای سیتی گلزنی کردند.

پیش از این دیدار در مهم ترین بازی آرسنال ۴ بر ۲ لسترسیتی را شکست داد. گابریل ژسوس ۲ بار، گابریل مارتینلی و گرانیت ژاکا برای توپچی های لندن گلزنی کردند.

در ادامه این رقابت‌ها یکشنبه ۲۳ مرداد دو دیدار برگزار می‌شود که ناتینگهام تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر میزبان وستهام یونایتد است و در داربی لندن نیز چلسی برابر تاتنهام قرار خواهد گرفت. هر دو تیم در هفته نخست برنده شدند و در این دیدار برای کسب دومین برد پیاپی رقابت خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین