کد خبر: ۷۸۷۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

گل‌محمدی: بدشانس بودیم؛ امیدوارم «لوکادیا» به پرسپولیس کمک کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در بازی مقابل ذوب‌آهن بدشانس بوده، گفت: اطلاعی از شرایط بدنی «لوکادیا» ندارم و امیدوارم او بتواند در این فصل به ما کمک کند.
گل‌محمدی: بدشانس بودیم؛ امیدوارم «لوکادیا» به پرسپولیس کمک کند
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگویی درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم ولی در عین حال حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و به‌دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

وی ادامه داد: در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند، ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک‌موقعیت‌ها استفاده کرد. البته بدشانس هم بودیم و دو توپ‌مان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنان تلاش خودشان را کردند ولی در کسب سه امتیاز موفق نبودیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور صددرصد در شرایط بازی نیستند، همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی ۱۰ نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید.

گل‌محمدی درباره بازی بعدی تیمش با فولاد گفت: باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ماست، به سرعت آماده شویم. باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب یورگن لوکادیا هم گفت: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایطی خوب به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط بدنی و تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ای که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی در دست نیست ولی امیدواریم، با شرایط بدنی قابل قبول و آمادگی به تمرینات اضافه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین