کد خبر: ۷۸۷۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

لایک نیمار به پست طعنه‌آمیز علیه امباپه

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌ سن‌ ژرمن با پسندیدن(لایک کردن) توییتی انتقادی از ستاره فرانسوی این تیم، جنجال‌برانگیز شد.
لایک نیمار به پست طعنه‌آمیز علیه امباپه
آفتاب‌‌نیوز :

«نیمار» پستی منتشر شده در فضای مجازی که در آن از انتخاب «کیلین امباپه» به‌عنوان پنالتی‌زن اول پی‌اس‌جی به شدت انتقاد شده بود را لایک کرد؛ اقدامی که به سوژه داغ محافل ورزشی بدل شده است.

پی‌اس‌جی در دیدار شب گذشته برابر مون‌پلیه با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ به پیروزی رسید؛ دیداری که در آن امباپه یک گل و نیمار ۲ گل زد.

ستاره فرانسوی در نیمه نخست این دیدار پس از اعلام ضربه پنالتی برای پی‌اس‌جی به عنوان پنالتی‌زن اول تیم پشت توپ قرار گرفت اما این فرصت را از دست داد؛ این در حالی است که نیمار در نیمه دوم دیگر پنالتی اعلام‌شده برای تیمش را به گل تبدیل کرد.

این انتخاب به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد و یکی از هواداران پی‌اس‌جی در توییتی نوشت: حالا رسما مشخص شد که امباپه پنالتی‌زن اول تیم است. محرز است که این انتخاب، یک موضوع قراردادی است زیرا هیچ باشگاهی در هیچ‌کجای جهان وقتی نیمار را در اختیار دارد، او را پنالتی‌زن دوم معرفی نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد به نظر می‌رسد که امباپه به‌خاطر تمدید قرارداد، مالک پی‌اس‌جی شده است.

فوق ستاره برزیلی پی‌اس‌جی این پست را که شخصی با نام کاربری مشابه نیمار آن را پست کرده، پسندیده و به ایجاد حواشی در رختکن تیم پاریسی دامن زده است.

نیمار تا بدین‌جای فصل سه گل برای پی‌اس‌جی به ثمر رسانده است.

امباپه در تابستان سال جاری پیشنهاد باشگاه رئال مادرید را رد کرد و در پاریس ماندگار شد اما منتقدان مصرانه تاکید دارند که پی‌اس‌جی با اعطای امتیازات بیش از اندازه، وی را متقاعد به ماندن کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین