کد خبر: ۷۸۷۷۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

پروژه "فریبا" در مشهد کلید خورد

فیلم سینمایی فریبا به نویسندگی و کارگردانی محسن صادقی مود مراحل پیش‌تولید را پشت سر گذاشت و فیلمبرداری پروژه آغاز شده است.
پروژه
آفتاب‌‌نیوز :

فریبا اولین فیلم بلند سینمایی محسن صادقی، اواخر تیر ماه ۱۴۰۱ با بازی حدیثه تهرانی، داریوش سلیمی، فریبا ترکاشوند و لیلا بوشهری در مشهد فیلمبرداری می‌شود.

در این میان حدیثه تهرانی بعنوان نقش "فریبا" انتخاب شد. داریوش سلیمی بعنوان نقش پدر خانواده برگزیده شد. فریبا ترکاشوند نیز بعنوان خواهر خانواده منتخب شد. لیلا بوشهری نیز نقش افسانه و نقش کلیدی داستان می‌باشد؛ و محسن صادقی مود نقش اصلی داستان را بر عهده دارد.

دیگر بازیگران فیلم پس از چند دوره فراخوان عمومی در تست انتخاب شدند و مراحل آموزش و تمرین را پشت سر گذاشتند.

فیلم سینمایی "فریبا" روایتگر زندگی دو برادر به نام شاهین و شهرام است که با غرور و غیرت بیجا و بیش از حد مرتکب قتل می‌شوند و از طرفی هم شهرام درگیر داستان عشق و عاشقی خودش با "فریبا" است که به جدایی ختم می‌شود.

محسن صادقی مود کارگردان جوان اهل مشهد که بعنوان بازیگر و خواننده تیتراژ، سابقه حضور در چند فیلم تلویزیونی و سینمایی را دارد آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ فیلم کوتاه "نازی" را که ساخته خودش بود و به آسیب‌های اجتماعی پرداخته بود را بر روی پرده سینما برد و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ در سینما هویزه مشهد اکران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین