کد خبر: ۷۸۷۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

رییس هلال احمر: رسانه‌های معاند در خصوص ریزش متروپل سیاه‌نمایی کردند

رییس جمعیت هلال احمر از رایگان شدن خدمات بهداشتی به تمام زائرین در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: هلال احمر امکان گرفتن امریه سربازی دارد.
رییس هلال احمر: رسانه‌های معاند در خصوص ریزش متروپل سیاه‌نمایی کردند
آفتاب‌‌نیوز :

پیرحسین کولیوند بعد ازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حوادث اخیر از جمله زلزله، سیل، ریزش ساختمان متروپل، عملیات امدادی عید و ماه محرم اظهارداشت: در زلزله و سیل اخیر گر چه تعدادی از هموطنانمان را از دست دادیم اما جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از تجربیات گذشته توانست به خوبی عمل کند.

وی با اشاره به سیلی که در پنج استان جنوبی در گذشته رخ داد، گفت: این حادثه گرچه تلفات زیادی نداشت، اما خسارت‌های زیادی برجای گذاشت.

کولیوند با بیان اینکه در سیل اخیر ۲۶ استان درگیر شدند، گفت: نقش رسانه‌های داخلی برای نشان دادن اقدامات و خدمات ارائه شده در سیل‌های اخیر بسیار مهم است و در محورهای امداد و نجات سعی ما این بوده ارتقاء بهره‌وری و نیروی ماهر و دلسوز جهت ارائه خدمات بهتر داشته باشیم و در مجموعه امداد و نجات هلال احمر پنج هزار نفر در قالب نیروهای واکنش سریع آموزش خواهند دید.

وی در خصوص ریزش ساختمان متروپل گفت: درست است یک ساختمان ریزش کرد، اما می‌توان آن را در بُعد اجتماعی، سیاسی، امداد و نجات بحث کرد؛ رسانه های معاند در خصوص ریزش متروپل سیاه‌نمایی کردند اما خبرنگاران و رسانه‌های داخلی توانستند با نشان دادن تلاش‌های امدادگران، دستگاه‌های مختلف و کمک‌های مردمی جلوی سیاه‌نمایی‌ها را بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین