کد خبر: ۷۸۷۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

کشیده شدن درگیری کونته و توخل به اینستاگرام

آنتونیو کونته در صفحه اجتماعی خود به درگیری با توماس توخل واکنش نشان داد.
کشیده شدن درگیری کونته و توخل به اینستاگرام
آفتاب‌‌نیوز :

 آنتونیو کونته پس از درگیری با توماس توخل دوباره به این اتفاق واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت. سرمربی تیم فوتبال تاتنهام دوشنبه شب در اینستاگرام درباره ویدیویی که در آن سرمربی آلمانی چلسی پس از گل با خوشحالی از کنار او رد شد نوشت: "خوشبختانه من تو را ندیدم. سزاوار آن بودی که فیزیکی واکنش نشان می‌دادم." او این مطلب را با سه شکلک خندان منتشر کرد.

کشیده شدن درگیری کونته و توخل به اینستاگرام

به گزارش گاردین، این در حالی است که توماتس توخل سعی کرد خود را نسبت به این درگیری بی تفاوت نشان دهد. او درباره درگیری با کونته گفت: هیچ کس از درگیری ما ناراحت نشد، ما با هم درگیری خاصی نداشتیم. این برای من چیز مهمی نیست. این درگیری‌ها بخشی از این بازی بود. من از آن لذت بردم، فکر می‌کنم او هم همینطور بود.

هر دو مربی عصر یکشنبه در داربی لندن کارت قرمز دریافت کردند. هنگامی که این دو پس از سوت پایان با یکدیگر دست دادند درگیری دو مربی شدت یافت. توخل توضیح داد: من درگیری دو مربی را با دو بازیکن مقایسه می کنم که در زمین دعوا می کنند اما هیچ اتفاقی نمی افتد و کسی آسیب نمی‌بیند. این فوتبال لیگ برتر است، دو مربی درگیر شدند زیرا ما هر دو برای تیم هایمان جنگیدیم. مثل درگیری دو بازیکن در زمین. چیز خاصی نیست.

آنتونیو کونته امیدوار است که او و توخل به خاطر این صحنه‌ها از بازی های بعدی خود محروم نشوند.

در حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود و این بازی پرحاشیه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. گل های چلسی را در این بازی کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی و ریس جیمز به ثمر رساندند و در مقابل، هویبیرگ و هری کین برای تاتنهام گلزنی کردند تا بازی بدون برنده به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین