کد خبر: ۷۹۵۹۸۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

دستگیری ۱۲۸ نفر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۲۸نفر طی روز گذشته در گیلان خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
دستگیری ۱۲۸ نفر در گیلان
آفتاب‌‌نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۲۸ نفر در جریان تجمعات اخیر در استان گیلان خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده است.

سرهنگ حسین حسن‌پور در جدیدترین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با اشاره به اعتراضات در برخی از نقاط استان گیلان اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان‌های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده‌ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

وی از دستگیری ۱۲۸ نفر طی روز گذشته در گیلان خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: حساب مردم از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جداست،  برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین