کد خبر: ۷۹۶۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

سردار آزادی: یک تیم که قصد کشته‌سازی داشتند، بازداشت شدند

فرمانده انتظامی کردستان گفت: اعضای یک تیم خرابکاری که قصد اغتشاش و کشته‌سازی در جریان اعتراضات اخیر در کردستان داشتند دستگیر شدند.
سردار آزادی: یک تیم که قصد کشته‌سازی داشتند، بازداشت شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی آزادی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: یک تیم خرابکاری در قروه دستگیر شدند که قصد داشتند در جریان اعتراضات اخیر کشته‌سازی کنند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: در یک اقدام پیشدستانه، پیشگیرانه و پلیسی با همکاری سایر بخش‌های مرتبط، ۴۴ بطری مواد آتش‌زا یا کوکتل مولوتف و ۵ کپسول گاز مشتعل کننده برای آتش‌سوزی سریع اموال و اماکن عمومی و خصوصی و حمله به نیرو‌های نظامی و انتظامی از این تیم در قروه کشف شد. یک دستگاه خودرو حامل گالن‌های بنزین رها شده و سایر تجهیزات که برای اغتشاشات و آسیب به اموال عمومی استفاده می‌شد، در سطح استان از این افراد کشف شد.

سردار آزادی اضافه کرد: این افراد با تصویربرداری از اقدامات خرابکارانه خود و با ذکر مکان و زمان انجام آن، در فضای مجازی اقدام به ارسال آن برای سر شبکه‌های خود و رسانه‌های معاند می‌کردند، که به دام پلیس افتادند.

وی همچنین به کشف ۵ قبضه سلاح جنگی و کلت کمری در سقز اشاره و عنوان کرد: ضدانقلاب با توزیع سلاح و مهمات میان اغتشاشگران قصد کشته‌سازی داشت که با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، هدف آنان ناکام ماند. دشمن همواره به دنبال بهانه است تا آن را دستاویزی برای ضربه زدن به امنیت استان و کشورمان کند و این بار نیز مرگ مهسا امینی را بهانه کرده‌اند هر چند ما خود متاسف و متاثر از مرگ این دختر کردستان هستیم.

سردار آزادی یادآوری کرد: دشمن به دنبال پروژه کشته‌سازی است تا آن را به گردن نیرو‌های مسلح و امنیتی بیندازد و مصداق آن قتل فواد قدیمی در دیواندره است که او را جلو محل کارش کشته‌اند. در جریان اعتراضات اخیر کردستان هم پلیس با معترضین مدارا کرده وتلاش این بوده با خواهش و توصیه از تجمعات غیر قانونی جلوگیری کنیم.

به گفته وی، در جریان این چند روز اعتراضات به مرگ مهسا امینی پنج برابر معترضین از نیرو‌های انتظامی زخمی شده‌اند.

خبرگزاری فارس نوشته است: یک منبع آگاه امنیتی از دستگیری تعدادی از عناصر گروهک تروریستی داعش حین نقش آفرینی در اعتراضات شمالغرب کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد. سه روز پیش تعدادی از اعضای گروهک‌های تروریستی کومله و دمکرات در اعتراضات جنوب آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین