کد خبر: ۷۹۶۱۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

واکنش رئیسی به اعتراضات: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و اغتشاش کنند

رییس جمهوری گفت: ما بار‌ها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی یا هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود، اما کسی زیر بار اغتشاش و بهم ریختن امنیت کشور و مردم نمی‌رود.
واکنش رئیسی به اعتراضات: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و اغتشاش کنند
آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی در بازگشت به کشور در فرودگاه مهرآباد با حضور در جمع دانشجویان و وکلایی که به استقبال وی آمده بودند، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران راه خود را دارد با رهبری پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب اسلامی طی می‌کند.

وی افزود: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.

رییس جمهوری تصریح کرد: ما که بار‌ها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود، اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.

به گزارش ایسنا، رئیسی یادآور شد: امروز ملت منسجم است و همه پشت سر رهبری قراردارند و بنده هم خدمتگزار این مردم هستم پس در هیچ عرصه‌ای و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیفتد.

دشمنان تلاش بسیاری کردند تا صدای ملت ایران در سفر به نیویورک شنیده نشود

رئیسی در نشست خبری بعد از بازگشت از سفر به آمریکا گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا صدای ملت ایران در سفر به نیویورک شنیده نشود، اما صدای ملت ایران صدای رفع همه تحریم‌ها، صدای مظلومیت شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی و دوری از ظلم و نگاه دو گانه به انسان‌ها است و من معتقدم دشمنان به خواست خود نرسیدند. حضور پرشور مردم و عظمت و اقتداری که امروز مردم با حضور خود آفریدند نقشه‌های دشمنان را شکست داد.

به گزارش مهر، رئیس جمهور در ادامه با اشاره به دیدار‌های خود در نیویورک گفت: در نشست عمومی سازمان ملل فرصتی بود تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی را تبیین کنیم، در این دیدار‌ها اجتناب از یک جانبه‌گرایی، اجتناب از استاندارد‌های دوگانه، در موضوع تروریسم، حقوق بشر و موضوع هسته‌ای مورد تاکید قرار دادیم و به نگاه‌های دو گانه‌ای که در غرب وجود دارد اعتراض کردیم.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به رغبت کشور‌های مختلف برای همکاری با ایران، افزود: تمایل برای گسترش همکاری سیاسی و اقتصادی با ایران در سطح منطقه و جهان وجود دارد و امروز همگان برجایگاه ایران برای حل مشکلات منطقه و جهان تاکید دارند. زمینه کار و تلاش برای مسئولین بسیار فراهم است و امروز رغبت و زمینه کار تجاری با ایران بسیار بالاست.

رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار خود با دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: در دیدار با آقای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل بر اهمیت جایگاه این سازمان در نقش دادن به ملت‌ها برای حل مسائل خود و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور داخلی آن‌ها تاکید کردم و گفتم سازمان ملل باید به معنی واقعی سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان قدرت‌ها.  ما معتقدیم مشکلات یمن، افغانستان و اوکراین با گفتگو قابل حل است و نیازی به دخالت دیگران نیست. امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل منطقه جایگاه بسیار بالایی است، در نشست عمومی سازمان ملل به این نکته اشاره کردیم که سازمان ملل، سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان نفوذ قدرت‌های بزرگ و این نکته را صریحاً به دبیرکل سازمان ملل نیز گفتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
صدا مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
1
12
مردم اعتراض میکنند ...تظاهرات ملت ایران سریع نسبت بدین به اغتشاش
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
اعتراض با اغتشاش و عربده کشی فرق فوکوله
ناشناس
|
Italy
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
1
13
نه خیر صدای حق را نمیشنوید
مثلا سالهاست که دلسوزان کشور و نظام به نظارت استصوابی اعتراض می کنند هر سال محدودترش کردید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین