کد خبر: ۷۹۶۸۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

دانشگاه امیرکبیر تعطیل شد /رئیس دانشگاه: پرتاب گاز اشک‌آور به خوابگاه‌ها صحت ندارد/ کلاس‌ها مجازی شد

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: براساس مشورت و رایزنی که با اعضای هیات علمی دانشگاه انجام دادیم و درخواست خانواده ها، کلاس‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی برگزار می‌شود.
دانشگاه امیرکبیر تعطیل شد /رئیس دانشگاه: پرتاب گاز اشک‌آور به خوابگاه‌ها صحت ندارد/ کلاس‌ها مجازی شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید حسن قدسی پور رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیرگفت: با توجه به اتفاقات اخیر، نگرانی‌های پیش آمده، درخواست خانواده‌ها برای اطمینان از سلامت فرزندان خود و بعد از مشورت با جمعی از اعضاء هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه، تصمیم گرفته شد کلاس‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی برگزار شود.

وی درباره مشکل اینترنت و قطع و وصل شدن آن افزود: در حال پیگیری افزایش سرعت اینترنت و رفع مشکلات موجود هستیم. با این حال، در صورت وجود مشکل، مطابق سنوات گذشته کلاس ها ضبط شده و دانشجویان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

گزارشی مبنی بر صحت پرتاب گاز اشک‌آور در خوابگاه‌ها نداریم

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره برخی اخبار اعلام شده مبنی بر اینکه داخل خوابگاه‌ها گاز اشک آور انداخته شده و افرادی غیر از دانشجویان به محیط خوابگاه وارد شده‌اند نیز گفت: از همان لحظه اول دریافت این خبر، موضوع پیگیری شد. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر صحت این موضوعات دریافت نشده است.

قدسی پور عنوان کرد: بدیهی است اینگونه مسائل خلاف مقررات بوده و مدیریت دانشگاه به هیچ وجه اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد. البته انتظار است که دانشجویان عزیز نیز مقررات حضور در خوابگاه‌ها و مقررات مربوطه را رعایت کنند.

وی در رابطه با تنها دانشجویی که دچار آسیب شده بود و‌ اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه و آخرین وضعیت این دانشجو، افزود: ضمن اظهار تاسف از حادثه پیش آمده، از آغاز این مسئله مسئولان خوابگاه با همراهی رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه موضوع را پیگیری و با اجازه خانواده، تمامی مقدمات درمانی ایشان انجام پذیرفت. خوشبختانه وضعیت عمومی دانشجوی عزیز ما براساس گزارشات پزشکی در وضعیت مناسب قرار داشته و ان‌شاءالله روند درمان در حال تکمیل است.

قدسی پور تاکید کرد: براساس کلام نورانی امام راحل (ره) که فرمودند دانشگاه مبداء همه تحولات در کشور است، انتظار می‌رود محیط دانشگاه مناسب برای تضارب آراء و گفتگو میان سلایق و نظرات متفاوت در موضوعات مختلف باشد.

وی گفت: بدیهی است هرگونه اختلال در روند آموزشی دانشگاه برخلاف مصالح دانشجویان و دانشگاهیان بوده و همگان موظف هستیم این محیط را از اینگونه شائبه‌ها و هیجانات کاذب بدور نگه داشته و دانشگاه را در مسیر خدمت به جامعه و مردم و کمک به بالندگی علمی خود یاری رسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
1
0
دموکراسی یعنی اکثریت.
یعنی : حضور ۵۰ میلیونی راهپیمایی مردم در برابر اعتراضات ۵۰ هزار نفر .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
1
راست میگه این اقای رییس٬ گاز اشک اور رو به خوابگاه ها نزدن و اینبار انرا مستقیم ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین