کد خبر: ۷۹۷۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

امام جمعه ایلام: برخی نوجوانان برای کنجکاوی با «آشوب‌گران» همراه شدند

نماینده، ولی فقیه استان ایلام گفت: مردم ایران اجازه عرض‌اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهند داد.
امام جمعه ایلام: برخی نوجوانان برای کنجکاوی با «آشوب‌گران» همراه شدند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام با قدردانی از انسجام و همدلی سپاه، فراجا، اداره اطلاعات و پیشکسوتان دفاع مقدس در ایام اخیر، اظهار داشت: کسانی که به قصد براندازی این نظام اغتشاش می‌کنند و افراد بی‌گناه را می‌کشند در مقابل دین خدا قرار می‌گیرند، باید با اشد مجازات محکوم شوند.

وی با اشاره به اینکه در این میان برخی از نوجوانان به دنبال کنجکاوی با آشوب‌گران همراه شدند، اضافه کرد: باید در مجازات‌های تعیین شده عوامل اصلی اغتشاشات و همان لیدر‌ها به عنوان تحریک کننده احساسات مردم با اشد مجازات با آنان برخورد شود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: استکبار جهانی بار‌ها اعلام کرده‌اند که قدرت رویارویی را ملت بزرگ ایران را نداشته و با این حربه‌ها سعی می‌کنند تا اتحاد و انسجام ملت را از بین ببرند که به لطف خداوند و در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش پررنگ سپاه و فراجا در ماموریت بزرگ اربعین در استان ایلام، گفت: با تلاش‌هایی که توسط این دو ارگان انقلابی در استان صورت گرفت، شاهد یکی از با صلابت‌ترین رخداد‌های بزرگ جهان اسلام در استان بودیم و امسال کمترین نقص را داشتیم.

نماینده، ولی فقیه استان ایلام گفت: مردم ایران اجازه عرض‌اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهند داد.

امام جمعه ایلام با قدردانی از زحمات کارکنان ارگان‌های امنیتی که در طول یک ماهه گذشته علاوه بر ماموریت بزرگ اربعین در کنترل آشوب‌های اخیر نقش پررنگی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ماموران با بصیرت و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی بار‌ها نشان دادند که پای نظام و انقلاب هستند و اجازه هیچ گونه دست درازی را به دشمنان و استکبار جهانی نخواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین