کد خبر: ۷۹۸۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

آملی لاریجانی: فوت آن خانم تلخ بود، اما این همه هجمه به نیروی انتظامی منطقی نیست

رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: مشکلات اقتصادی در کشور زیاد است و چالش‌های بسیاری وجود دارد، اما اعتراض و اغتشاش با هم تفاوت دارد و ما از قوه قضائیه انتظار رسیدگی دقیق داریم.
آملی لاریجانی: فوت آن خانم تلخ بود، اما این همه هجمه به نیروی انتظامی منطقی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

جلسه افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضای جدید و به ریاست صادق آملی لاریجانی رییس مجمع در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد.

صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (سه شنبه) در آئین افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تسلیت شهادت یازدهمین امام شیعیان و تبریک سالروز امامت مهدی موعود (عج) اظهار داشت:

*مرحوم شیخ صدوق در کتاب توحید، چند باب را به تفسیر آیات مختلف و روایات اختصاص داده که یکی از آنها آیه نور است.

*از خداوند متعال می‌خواهیم در این ایام شریف به یمن امامت حضرت ولیعصر (عج) خداوند ما را مصداق یهدی من یشاء قرار دهد و ما را به نور ائمه مزین کند. در زیارت عاشورا به مقام محمود اشاره شده است و ما از خدا طلب می‌کنیم ما را به مقام محمود که از آن ائمه است برساند.

*امیدوار هستیم آنچه خداوند برای پیشبرد اهداف نظام به ما مسئولیت داده، انجام دهیم. از مقام معظم رهبری برای اعتماد به بنده و سایر اعضا تشکر می‌کنم و امیدوار هستم بتوانیم مطالبات ایشان در دوره هشتم و تاکید بر ادامه آن در دوره نهم را به نحو احسن به پایان برسانیم.

*روی بحث تنقیح سیاست‌ها و اجرای سیاست‌ها کار شده و بخشی از آن خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است.

*مقام معظم رهبری روز گذشته تحلیل بسیار دقیق و هوشمندانه ای از وضعیت ارائه فرمودند و طبق فرمایش ایشان دست دشمن در این توطئه‌ها کامل آشکار است. دشمن با تمام قوای رسانه‌ای خود به میدان آمده و این اصلاً چیز جدیدی نیست و دشمنان در طول این ۴۰ سال از هر مشکلی برای هجوم به انقلاب و اسلام استفاده می‌کردند.

*حادثه‌ای که برای آن خانم پیش آمد تلخ بود و هیچکس راضی به این حادثه نبود، مسئولین نظام نیز دستور دادند به این حادثه رسیدگی شود. مردم مطالباتی دارند که مسئولین موظف به شنیدن و توجه به آنها هستند اما اغتشاش و هجمه به نیروی انتظامی کشور انصافاً منطقی نیست.

*مسئولین بصیر ما حرف دشمن را می‌فهمند و وقتی فهمیدند حادثه پیش آمده بهانه است به میدان آمدند از جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب جانانه دفاع کردند.

*مشکلات اقتصادی در کشور زیاد است و چالش‌های بسیاری وجود دارد اما اعتراض و اغتشاش با هم تفاوت دارد و ما از قوه قضائیه انتظار رسیدگی دقیق داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین