کد خبر: ۷۹۹۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

پناهیان: ایرانی‌ها انتقام خون امام حسین را خواهند گرفت/ چیزی به نابودی اسرائیلی‌ها باقی نمانده است

یک استاد حوزه گفت: استکبار امروز تمام تلاش خود را در فضای مجازی می‌کند تا کشور ما را بر هم بریزد، اما مردم ما به پای کشور خود ایستاده و ایران به تاریخ خود و آینده‌اش افتخار می‌کند و در روایات بسیاری داریم که پس از ظهور منجی عالم بسیاری از فرماندهان ایشان از ایرانی‌ها هستند.
پناهیان: ایرانی‌ها انتقام خون امام حسین را خواهند گرفت/ چیزی به نابودی اسرائیلی‌ها باقی نمانده است
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم بیعت با امام زمان(عج) همزمان با نهم ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با حضور اقشار مختلف مردم در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دعای بیعت با امام زمان(عج) قرائت و سپس لحظاتی سیدمجید بنی فاطمه شعرهایی را در وصف حضرت ولیعصر(عج) و وحدت ملی قرائت کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان -استاد حوزه- با بیان اینکه ما هشدار می‌دهیم از خانه اسرائیلی‌ها فاصله بگیرید چون چیزی به نابودی آنها باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: امام زمان(عج)؛ ما قبل از ظهور شما اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: یمنی‌ها، عراقی‌ها، لبنانی‌ها و سوریه‌ای‌ها به ایرانیان افتخار می‌کنند، ایرانی‌ها نمی‌خواهند سروری کنند اما استبداد هم می‌داند که ایرانی‌ها جهان را آباد خواهند کرد بنابراین طبیعی است استکبار در مقابل ما مقاومت کند اما چاره‌ای جز نابودی ندارند.

پناهیان با توصیه به توجه بیشتر به امام زمان(عج) یادآور شد: دیگر چیزی تا صبح ظهور باقی نمانده است و تمام مکتب‌های سیاسی شکست خورده‌اند و هیچ سیاستمدار و فرهنگی و حتی روشنفکری در عالم ادعای این را ندارد که آینده از آن ما است اما ما ایرانیان این ادعا را داریم.

این استاد حوزه در ادامه از تمام کسانی که برای امام زمان(عج) در تمامی زوایا زحمت کشیدند تشکر کرد و گفت: با اسم رمز حجت بن الحسن العسکری(ع) به آینده فکر خواهیم کرد. ایرانی‌ها قبل از ظهور منجی عالم، اسرائیل را نابود و انتقام خون امام حسین(ع) را خواهند گرفت.

وی با اشاره به راه‌پیمایی جهانی اربعین تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شد که نزدیک به هشت میلیون زائر از ایران به اربعین حسینی سفر کنند، البته برخی‌ها پشت مرز باقی ماندند و این نیازمند بررسی است اما برای سال آینده عهد می‌بندیم که زائران ایرانی در اربعین کمتر از ۱۰ میلیون نباشند و دولت در این راستا زمینه‌ها را فراهم‌ کند.

در بخش پایانی این مراسم، محمدحسین پویانفر و سجاد محمدی دقایقی را به ذکر اهل‌بیت(ع) پرداخته و شعارهای «لبیک یا مهدی» میدان امام حسین (ع) را طنین‌انداز کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین